Älsa & Ästher

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Annica - 11 maj 2011 10:03

Japp svarade vi och så var vi gifta  ja så fort gick det  helt enligt våra önskemål..vi gifte oss på våran 23 årsdag...undrar vart dessa åren tagit vägen, så fort det går  Måste väl erkänna att det inte känns nåt annorlunda förutom att jag bytt efternamn...heter numera Svanström....har ju hetat Åhs i 43 år så det kommer väl ta ett tag innan jag vet vad jag heter  Vovvorna var tärnor..eller nja...ja dom var med iaf...Älsa gäspade ljudligt så som bara hon kan så jag fick bita mej i läppen för att inte brista ut i ett gapskratt.

Igår när vi kom till torpet så skulle vi gå till sjön jag o vovvs så dom skulle få simma lite, jag skulle bara snöra på mej favoritkängorna...ser att det springer 1 myra under den, jag sätter i foten i den ena kängan men fick en känsla att det inte var helt okej...slänger av mej den...men ååååå i kängan så har familjen myra byggt bo....och det är INTE bara 4 pers i den familjen...fram med dammsugarn bara..

Ikväll är det avslutning på klicker grundkursen, det har varit riktigt roligt, Ästher BollnäsTroll har denna gång tyckt att det var roligt att gå kurs...vi har väl inte lärt oss nåt trick som sitter perfekt men vi är på gång iaf mitt Troll o jag  här bjuder hon verkligen på allt hon kan komma på när vi tränar så det är skoj. Vi har kurs på tisdagar annars men nu blir avslutningen idag...alla tisdagar utom 1 har vi haft skitväder, regn o kallt osv...och i vintras när vi gick kurs så var det sååå himlans kallt vissa tisdagar så vi kunde inte ha kurs, igår var det ju jättefint...idag hotar dom med åska  

det kom ett paket till BollnäsTrollet....

det var grabbarna i Edsbyn Ozzy o Eddie som skickat till Ästher för att hon fyllt 3 år  så gulligt gjort av dom

Älsa vill träna lite...

i våran vatten agility tunnel

det ville så klart bruna Trollet också...



Bollnäsa älskar att hoppa upp på allt hon kan

måste säga att jag är imponerad då hon är så pass stor och är så smidig och tar sej upp på det mesta


när det är varmt gör Älsa näs sköljning hon stoppar ner näsan och bubblar  

fam Svanström  snygga som få  

gott med smörgåstårta



                                              

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards