Älsa & Ästher

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Annica - 25 september 2012 18:26

Haha jo då jag vet att att det blir 2   hade nog 1 :a i matte men det där kan jag allt    Fick för mej att räkna ihop Älsas veterinärbesök från 29 dec-2011......men hittar inte alla underlag?! Jag som brukar ha sån koll, jaja jag fick ihop en kostnad av....nej det blir ingen trumvirvel......50 229 kr..häpp! Men som tur är...mycket tur är så har vi ju försäkring och har "endast" betalat 3 st självrisker av det totala värdet av 13 500kr! Sen är det ju alla medicin räkningar, och där har jag fått ersättning för 3000 kr även om det bara täcker en del och  resor upp till 3000 kr så jag måste säga att IF försäkringsbolag är bra, iaf hittils!... Ska på återbesök på onsdag och då blir det ny röntgen av hela Älsan, gull Älsan börjar få tillbaka pälsen på magen...liite rädd är jag att hon endast kommer att få en lurvig mage och naken på resten av kroppen  

Sen är det lite annat framöver som får en att bli lite "ågen" men man måste tänka possitivt så är det bara  

en mindre rolig sak....frysjä**** gav upp....kom ut en dag och lyfte locket, vi har den i uthuset....fick en mindre angenäm odör i näsan....fy fan rent ut sagt  och eftersom Kenneth är den mest kräsmagade människa som finns så fick jag ta reda på det....  haha när jag tagit bilden till försäkringsbolaget ser jag mjukisråttan sitta upp o ner  

jag o vovv tog en promenad till min syster...

Ästher visar hur man får göra hos "moster"....

sen måste man ju kolla vilka som går på vägen

vi kan ta en bulle om det finns

Älsa tar plats under bordet och Bollnäsa bredvid

men nu går vi hem igen

och jag tar en allvarlig funderare på OM det verkligen behövs dammsugas idag igen  

ja dammsug du vi tittar på vi

trött Älsan

biabädden på jobbet är för liten...

alldeles för liten men skön ändå


tänk hon som haft en sån rejäl svans...precis som Ozzy en gång hade

jaa snart går jag med rumpan bar

aaaaapport

okej sa Bollnäsa....

meeen...

den lerduvan tog Älsan hand om

mitt lilla snyggo  

läsa tidningen det är grejer det

zzzzz...............







so you think you can dance  


rull med litet ilsket BollnäsTroll




och tyvärr med helt fel objektiv och dåligt ljud så fick jag äntligen filma Älsan när hon sjunger till kyrkklockan..annars brukar hon sluta när hon ser att jag kommer ut, hon är så knasig svansen går och jag tror hon gillar att sjunga,


 



     

                                                                        
           

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards