Älsa & Ästher

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Annica - 28 september 2012 06:27

Igår gick jag och vovvorna runt på hela I 13 området.....dom drog runt mej och i mitt huvudet hörde jag....ett två ett två.. mycket taktfast medans jag försökte hålla reda på mina fötter, för när det är alldeles nya platser är det ju så intressant tycker dom så då flyger jag med  vi gick där medans sällskapet vi åkte med var på lasarettet.

man kan ju undra HUR yr i bollen jag var här....vilken lutning på bilden  

vilka "kanon"brudar  

här ville dom fika..men snålmatten hade inga pengar med sej...fint namn på fiket säger BollnäsTrollet


igår på kvällningen fick jag med bud hemkört den här luvtomten med ett underbart kort...så förfånad jag blev!!!  OCH glad   Så söt den är och på luvan hänger en silverängel och under luvan var det godis...TUSEN tack Carina S o Zalle    

aaaaaa snöööö

iallafall en som längtar efter snön

toka

bläää säger Älsan om snön

 





ser ni...rosa magen är snart full med päls...

                                      

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards