Älsa & Ästher

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Annica - 21 oktober 2008 11:23

Gjorde ett tappert försök att kratta lite löv igår.....MEN fick sån hjälp att jag gav upp=) Ästher tyckte krattan var super kul att anfalla och sen rusa rätt igenom dom få lövhögar jag fick ihop. Sen "hittade" hon en gammal blomkruka av plast som var sååå rolig att båda hundarna fick damp=) så det slutade med att jag fotade istället och struntade i löven! Jag ringde Vet igår och hon tyckte att vi skulle sätta in en kur till på Älsa då det kan vara segt att bli av med, hon sa att 10 dagar var nog för lite så det var bara att hämta en omgång till=( tråkigt då det är så svårt att få i henne dessa tabletter då hon ska analysera allt jag ger henne, skillnad mot Ästher den lilla glupskan som tar allt jag ger henne bara det smakar gott så märker hon inte tabletterna. Men är tveksam om dom hjälper.....hon kraxar till ibland efter ansträngning och när hon druckit vatten, i morse drack hon vatten länge sen gick hon in i soffan och la sej......SPLASCH sa det och hon spydde rätt ut allt vatten hon satt i sej, då kändes det som hon druckit en 10 liters hink=) bara att torka upp, själv låg hon i soffan och tittade när jag torkade...tyckte det såg ut som hon flinade åt mej=) 

 Älsa har tagit krukan

du kan inte ta mej=)

störtkul med en kruka

anfall


båda vill ha krukan

Älsa gömmer sej

Kolla Ästhers blick=)

Ästher huvudlös

Ästher retas med Älsa och ligger NÄRA=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards