Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Annica - 7 oktober 2008 15:09

Jag har provat en sån där reflexväst på Ästher=) jag höll på att få dåndimpen........Hon blev alldeles galen=) det var som jag gett henne en super vitamin injektion........ja hon kan ju busa annars också men nu var det precis som att hon var tvungen att busa och springa som en galning! Hon kanske tyckte hon blev snygg?=) När jag skulle ta av den så högg hon sej fast i den som att hon ville ha den på sej! Älsa är så skendräktig att det är synd om henne......hon letar saker att ha som bebbar och hon piper och gråter och bäddar för glatta livet, idag har hon slaktat dynan hon ligger på ute i bilen, mattan i hallen har ett hål.....hon bäddar nämligen inte bara med tassarna hon använder tänderna också! Hon håller ju på med en lya ute i hallonhäcken....den får hon hjälp med kan jag lova.....Ästher är såååå otroligt snäll att hon hjälper till att gräva hon också! Suck...... Har börjat fundera mer o mer på en kastrering på Älsa, hon mår ju inte bra när hon blir så här, hon blir ju deprimerad stackarn, hon vill knappt gå ut på promenad heller, nu matvägrar hon igen. Och när hon löper så blir hon deppad då också, när hon går in i höglöpet så ligger hon och ylar!









Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards