Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Svar på prover

Av Annica - 3 mars 2009 18:44

Nu har jag fått svar på Sigges prover! Lever värdet var bra likaså sockret som nästan var för lågt men det berodde på stress vid veterinären sa han=) alltså Vet sa det inte Sigge=)) ena njurvärdet var också bra, det andra njurvärdet var inom gränsvärdet men på väg att bli för högt så det blev foderbyte...Vet tittade på mej när han gett mej en påse foder och sen sa han ...mm...var han fet? NEJ sa jag du sa ju kraftig benstomme=) då ryckte han tillbaka påsen och gav mej en annan=))) UNDRAR varför?=) Jaja...skönt att det var okej med Sigge skrutt Tyson iallafall=)

 
 
Lena Backman

Lena Backman

3 mars 2009 18:58

Skönt att allt var bra, klia Sigge lite bakom örat :)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

3 mars 2009 19:21

Tur att allt var bra med Sigge!!
Han älskar att åka vagn, men vill gå ibland och när han anser att han gått färdigt så sätter han sig framför vagnen så att jag inte kan köra mer. Han är rolig han!!
Kram på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ylva

3 mars 2009 21:26

Härlig!!! det hade varit förskräckligt om det varit något annat då hade han ju kunnat gå ner 1-2 kilo o då hade det ju inte blivit nåt kvar av han=) pusssa på sigge slagskämpe från petterson o mig

 
Carina T

Carina T

3 mars 2009 21:51

Vad skönt att proverna var ok. Skadar nog inte att sätta "Senila Tyson" på dietfoder =))))

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
mia

mia

4 mars 2009 14:08

Skönt att det var bra med slagskämpen!
Min Sune.. han kan man inte skylla på krafitg benstomme.. Hoppas att man inte ska behöäva åka till vet med honom, kommer först med en fet hund o sen en fet katt, ser ju inte bra ut! kram på er

http://www.familjennorman.se

 
carina jonsson

carina jonsson

4 mars 2009 19:47

Skönt att kissen är ok,tjock ? näää...snarare en katt i sina bästa år,som Karlsson på taket säger*haha.Inget löp på G med Bollnästrollet?Är lite fundersam på OM Myra är det,tycker mig känna igen vissa tecken.Ha en skön kväll/kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards