Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Lugn natt=)

Av Annica - 4 mars 2009 20:44

JAA jag hoppas jag får sova inatt.......cirkus har det vart här i natt iallafall för mej=)...hade iallafall sovit nån timme när jag blir väckt med ett PANG...sitter nån på min sängkant och vevvlar ner min väckarklocka...suck...mm...sambon går i sömn med jämna mellanrum=)....säger(fräser) åt han att gå och lägga sej....då kommer Ästher och talar om att hon minsann är kissnödig och MÅSTE ut...suck...går och lägger mej efter det hinner väl precis somna...RITSCH.......låter det då...Ästher kom på att det fanns lite lite kvar av Älsas bädd att förstöra....dubbelsuck....säger åt henne att gå ner från bädden vilket hon gör.....somnar antagligen en stund....padong...Ästher lägger sej på mej....och slickar mej på fötterna.....drar bort fötterna och tror jag somnar...vaknar av att Älsa fastnar över sänggaveln...hon är sååå knasig att hon ska kliva upp i sängen den vägen ibland och det går ju INTE=) hjälper henne loss och lägger mej för sjuttioelfte gången DÅ kommer Sigge in och vässar klorna på garderobsdörrrarna så det ekar i hela huset, han ska tydligen ut, går ner och tror han ska följa med mej...GLÖM det, det kommer ingen katt, jag lägger mej på soffan orkar inte gå upp igen, håller på att somna DÅ kommer Sigge ner och ska ut=)...lägger mej på soffan igen...DÅ kommer Ästher ner och ska ut hon också....öppnar dörren då pilar Sigge in igen han vill inte vara ute....jag har lust att ställa mej och skrika på altan så ALLA vaknar KUCKELIKUUUUU.....undrar om grannarna skulle ringt Säter då? =)))

Så jag önskar mej en lugn  natt ANNARS vill jag ha ett eget sovrum=))))

bjuder på några gamla bilder och längtar till sommaren nu

Trött liten skrutta

pytteliten Ästher vilar sej mot Älsa=)

hihi Ästher syns knappt

 
 
Ingen bild

Therese & Atlas

4 mars 2009 21:18

hahhaaa, ja om din flock fortsätter driva dig till vansinne på nätterna så blir det nog säter för din del utan att du skriker kuckeliku på altanen =) Hihiihi
Vet hur det känns även om min sambo ligger ganska still och jag aldrig väcks av hund som ska ut, dock han jag en katt som ibland får för sig att leka med ALLT som kan tänkas finnas i ett sovrum... SUCK vad jobbig det kan vara ibland, man hör hur de ena efter de andra grejerna dunsar ner från nattuksbordet, fönstret och byrån mm.
Vi håller tummarna för att du ska få en god natts sömn denna natt ;) Kram

 
Sigge

Sigge

4 mars 2009 21:31

Voine, voine vilken natt!
Jag lägger mej fridfullt under mattes säng och snarkar öjligen lite.
Så händer det förstås att jag går i sömnen och hamnar i hennes säng.
Skönt att det gick bra med min namne hos vetten

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Anette med flock

Anette med flock

5 mars 2009 06:52

Ja jag säger då det det var en natt att minnas...men jag kan ju se framför mig när du ska gala på din altan hahaha och jag vill oxå ha ett eget sovrum ibland...när tre hundar bestämmer sig för att ligga i min säng dåå är måttet rågat...Gunnar tyckte jag var en aning irriterad inatt hmm undrar varför!!! man kan inte ens vända sig eller sträcka ut benen för att de parkerat sig mitt i sängen:)

http://www.activeassar.se

 
Lena Backman

Lena Backman

5 mars 2009 07:21

Men herregud :)
Ha ha ja jäklars, ta och kuckelikua nån morron...kanske i Kenneths öra....hihi

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Ingen bild

ylva

5 mars 2009 07:27

Hoppas du sovit i natt, Gu va söt ho ä.....
vad tiden går fort känns som det va igår den lilla pirayan var så där lita, lill snuttan.. kram alla djuren o då menar jag inte Kenneth =)

 
Ingen bild

Kusin

5 mars 2009 07:45

Snacka om att jag fick mig världens gapskratt nu på morgonen! =) Vilken natt alltså! Hoppas du fick sova bättre inatt!

 
mia

mia

5 mars 2009 08:30

Fy vilken natt! Jag har sovit som en stock jag! Släppte ut hundarna vid 3 iof men somnade om direkt, o de låg ute .... Tur att de stannar på gården =)
Kopplet, det är köpt på silja zoo, ett insytt handtag längst ner på det, så smart, man får ett bra tag, o hunden märker ju inte ens att man tar tag i kopplet, o det är ju bra.
Tar kort på det sen o lägger in!
kram på er
Förresten Utställningen är på söndag... haha hur det nu ska gå =)

http://www.familjennorman.se

 
Ingen bild

syster yster

5 mars 2009 09:05

Haha jag tror jag döör, men så är det när man bor i ett dårhus :)

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

5 mars 2009 12:48

HAHAHA!! roligt att läsa om men antagligen inte lika kul för er (dig)=)
Påminner om när man hade bebisar!
Kramisar och hoppas du snart får sova=)

http://hem.bredband.net/b581626

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards