Älsa & Ästher

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Annica - 9 oktober 2009 12:22

I morgon åker jag och Kenneth till Stockholm för att på kvällen se Fleetwood MacSkrattande ska bli jättekul, det är Kenneths stora favoriter men jag tycker också dom gjort en del bra låtar så jag hänger väl med dåCool vi sover kvar på hotell över natten. Hundarna ska för första gången sova över hos syrran med familj...hoppas verkligen att dom sköter sej..hundarna alltsåOskyldig. Lite nervös är jag allt....det är så att Pelle har brandjour....jag har sett en del framför mej vilket kaos det kan bli, "larmet går mitt i natten...Pelle ska hoppa i sina kläder och ivägen ligger det två hundar som antagligen kommer bli förvirrade över att han flyger ur sängen, när han väl hittat sina kläder i tumultet så ska han försöka få dom på sej....kan bli lite svårt då Bollnäsa gärna är med när man klär på sej..ja i värsta fall får han väl åka till stationen i bara kalsongernaSkäms"

TACK snälla Annelie & Pelle för att ni ställer upp som "barnvakt", hade ju bokat Sofia för lääääängesen men hon har dragit till Boden för praktik och frieriTungan ute

jag tänkte byta rent i sängen...

det tyckte inte Bollnäsa var nån bra idé

jag hittade på nallen som legat i skrubben ett tag för den var lite trasig, så jag lagade den

tyckte Bollnäsa var jättekul..

och kastade runt med den

det tyckte Älsa var fånigt och föreslog dragkamp..men den håller än!!


                 



     

  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards