Älsa & Ästher

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Annica - 6 oktober 2009 15:57

Jaa äntligen funkar jobbdatornGuld i mun OCH nu använder jag min portabla externa lilla hårddisk och gör backup på som är så liten och snygg och rosa som får plats i min väskaCool


Annars händer inte mycket här, hundarna mår bra tack o lov, Älsa piper till ibland när hon gör nån häftig rörelse och då stelnar jag till men annars är hon pigg och glad. Det börjar bli dags att Höftleds och armbågsröntga Bollnäsa..men jag tror jag väntar ett tag med det för hon blir säkert skendräktig efter löpet och det borde hon bli snart och då väljer jag att vänta! Ikväll ska vi på hundpromenad igen, tar med Bollnästrollet igen, vill inte ta med Älsa än då hon blir så ivrig när hon träffar andra hundar och jag vill inte att hon ska göra sina berömda känguruhopp ännu, tror inte det är så bra för hennes rygg så husse får ta henne på promenad ikväll..det kan han behöva;)


har köpt en tygråtta på ikea, måste säga att det är hållbara grejer

ser ut som att Bollnäs tyckte den var äcklig

och försökte kväva den

gjorde lite koncentrations övning med Älsa  Skrattandehon var superduktig

gick inget vidare med detta troll..hon vickade på huvudet som en nickedocka så här trillar den precis när jag fotadeTungan ute

sen provade jag mössan, gick bra med Älsa

men inte med Bollnäs

rullirull med Bollnästroll

pälsan är "lite" sugen på godisen jag hade

dragkamp

mer dragkamp..och den håller än

tokfia

shit!!! Var den förgiftad av råttgift??Förvånad

                                 

  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards