Älsa & Ästher

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Annica - 27 oktober 2009 15:20

Ja idag på jobbet var Bollnästrollet i sitt esse..hon måste ha haft myror i både huvud och brallanSkrattande det var inte lätt att få nåt gjort inte, hon hoppade på mej, nöp mej, skällde på mej med sitt tinnitus skall det skär genom märg och ben, det är jag som får ut för att hon inte får fart på Älsa, jag önskar att jag ibland kunde nonchalera henne på samma sätt som Älsa gör, men ibland går det bara inte, när man sitter och jobbar och hon kommer med sitt..tuggituggitugg...nyper med framtänderna..och det gör ONT! Och hon nyper där hon får tag, annars slänger hon upp framtassarna och lägger sej i knät så både jag och kontorsstolen åker iväg, ibland går jag ut från kontoret då hon inte ger sej, jaa då blir hon såå tyst och snäll tills jag kommer in..DÅ får jag igen för att jag gick ut...och ja jag måste ju jobba jag också så ibland får jag stå ut med hennes terror, ja det får även dom som jobbar stå ut med när dom kommer in...och en del kommer inte längre in på mitt kontor utan stannar utanför grindenOskyldig

Nu ska vi snart åka till torpet, då stannar jag kvar där uppe med dom imorrn så slipper dom kontoret och vi kan vara i skogen iställetCool


det började redan i morse..när jag skulle väcka Älsa så hjälpte Bollnäsa till..

hon tog sitt lejon och...

ville busa...

och det ville ju såklart Älsa..

det blev sååå fint i sängen efter deras framfart

Bollnäsa blev lite sur när Älsa inte ville busa nå mer

i väntan på skjuts till jobbet

mera väntan...

då tröttnade Bollnäs och började tugga på Älsa

men Älsa bara skrattade åt henne

på jobbet

Älsa på jobbet..kolla blicken...ser ut som hon tänker "du är dryg Bollnäs"

sen sjöng Älsa lite för ossKyss

                                         

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards