Älsa & Ästher

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Annica - 13 oktober 2009 14:45

Har jag äntligen plockat bort alla icke levande sommarblommor ute och ställt in krukorna. Tänk att det ska vara så svårt att få fingrarna ur och göra det. Jag har tittat på dom varenda dag och tänkt att..ja jag gör det i morrn, men nu så är det gjort, nu kan snön få kommaCool

Idag hade jag båda vovvorna med ute...turades om att ha dom i koppel en stund för jag kan inte släppa dom lösa på en gång...dåå blir det fullt ös och det törs jag inte med Älsa. Men efter en liten stund så släppte jag båda och det gick jättebra, man får ju ha koll hela tiden för det är helst en av vovvorna som VÄLDIGT gärna vill dra igång bus..ja gissa vemTungan ute

Vårat garage är snart uppe, oj vad fort det gick då när det väl börjades med det, men nu är han som timrar på älgjakt så nu blir det lugnt denna vecka.

Garage stommen snart uppe

kommer bli jättefint tror jag

Älsa skäller på....

denna här som...

retasTungan ute

så snygg i sitt fina täcke

lugn o fin då får man vara lös

det luktade intressant här

 hihihi Älsa har fått en rejäl krage igen när pälsen växer ut..Bollnäspälsen växer den medKyss

                         

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards