Älsa & Ästher

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Annica - 6 juni 2009 19:00

När Bollnästrollet badat blir hon galen=) sååå piggelin


Av Annica - 6 juni 2009 18:57

Idag blev det bad i sjön som heter björnmossdammen vid torpet=)




Av Annica - 6 juni 2009 18:53

Ja igår blev det bad i bäverbäcken=) ni får ursäkta att det blir lite virrig filmning ibland men jag hinner inte med..dessutom så surrade det irriterande myggor runt mina öron hela tiden=)



Av Annica - 6 juni 2009 06:34

Ja nu är hallen färdig i torpet! Måste säga att det blev himla bra=) blev kanon att måla vitt! Toan är också färdig målad, nu ska bara toaletten på plats!

Igår när vi kom hit tog jag med vovvorna ut i skogen, hade inte tänkt att dom skulle bada denna gång men.....suck...nu hittar dom själva till bäverbäcken, har filmat dom men lägger ut det sen för just nu är uppkopplingen så seg här uppe. Ja dom sprang som två skållade troll till bäcken och tog den djupaste och lortigaste delen av bäcken naturligtvis...det är då jag önskar att dom inte skulle ha så mycket ludd i öronen utan skulle lyssna på mitt NEJ STANNA=))). Tur att jag hade hundblåsen med!

lilla toan...svårt att fota för det är lite trångt

hallen. Fick 20 st!!! Trasmattor av Carinas mamma Gerd, helt otroligt snällt, dom passar perfekt här i torpet

gillar denna hängare, köpte en annan hängare och tog av krokarna och tog en gammal ekplanka och satte på krokarna=) bäst att skriva att det är Kenneth som skruvat dit dom;)

och så mina snyggon=)

idag är det precis 1 år sen vi åkte till Anne-Marie i Bollnäs och träffade lilla trollet för första gången=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards