Älsa & Ästher

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Annica - 18 juni 2009 15:57

Önskar ALLA en Trevlig o Glad o solig Midsommarhelg=)...men det där om solen kan vi väl glömma antar jag=)....vi får se till att hålla oss varma ändå på ett eller annat vis;)

tack till Nanna som gjorde dom fina kransarna=)


Mina snygga midsommarbrudar

såå snygg så=)

Älsa snygging=)




Av Annica - 18 juni 2009 07:56

Ja nu har jag äntligen duschat vovvorna...kan ju lugnt säga att det inte är populärt...=)...Ästher har satt igång rejält med fällningen så det var skönt att få bort 10 kg päls med duschen...men det finns massor kvar!

I morse gick jag upp kl 4...nej den här gången var det inte Bollnästrollet som väckte mej...var till tandis igår för att laga tanden som dom hade sönder förra veckan, fick en tandläkar praktikant/studerande..jippie!! Det tog endast 2 tim...ska tala om att det var inte långt till tårarna innan han var klar. Började med att få bedövning..han frågade om jag kände nåt efter ett tag och stack mej för att se om bedövningen tagit...jag kände precis vad han gjorde så då fick jag mer bedövning...oh my god....NU tog bedövningen så bra att hela tungan, halsen, käken och läppen "försvann". Så satte han igång och fixa tanden.....till slut hade jag kramp i käken och när han ÄNTLIGEN var klar så höll jag inte på att kunna stänga käften =)...hade ju varit snyggt att cykla hem gapandes=)))) så idag har jag ett snyggt blåmärke på insidan käken och en skön molandes värk!

När jag drack kaffe imorse vid köksbordet så knäppte det till och nåt landade på golvet....bläää....en oinbjuden gäst...kan tala om att han åkte ut fortare än kvickt...ja jag fotade han först=))

schamponerat troll

blöt pälsa

trött efter dusch och föning

Älsa är också trött

Älsa tränar för att sjunga nubbe visor

Bollnäs påminner om toker=)

snusken som landade på golvet...stor som min lillfinger nagel, nån som vet vad det är för skalbagge??

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards