Älsa & Ästher

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Annica - 11 juni 2009 18:15

Ja Bollnästrollet är ett vatten troll=)...hon har tagit över Älsas mini däck som hon springer runt med...idag så kom hon på att hon blev törstig och tar med det till vattentunnan och släpper såklart ner det i vattnet och den sjunker=) oj vad hon letade efter den...stoppade ner hela huvudet upp till öronen=)....jag fick fiska upp den till slut då jag var rädd att hon skulle kliva i med över kroppen, så nu har jag lagt ett galler över tunnan!


vart tog däcket vägen??

letar och letar

pust vad jobbigt att leta

Älsa undrar vad hon håller på med

vill du ha en puss kanske?

dricker tillsammans=)

bläää det var inte gott sa Älsa

Bollnäsa med en mjukis

Jag ska heta Herman! Är jag söt eller SÖT=)))

Simson & Mira är två busiga Perro valpar hos La-Sirenita´s Kennel =) dom är så himlans söta och fina=) ska smita in nån dag och ta flera bilder innan dom flyttar!!




Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards