Älsa & Ästher

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Annica - 26 juni 2009 05:47

Tänk att det ska vara så svårt att hitta på en rubrik ibland=)

Ja iallafall så åkte brorsan Johnny och Linda hem till Kiruna i onsdags, en nätt tripp på c,a 120 mil=)))...nej det är synd att det ska vara så himla långt..träffas ju så sällan! Älsa blir lite ledsen när vi haft främmande och dom åker hem, hon gillar när det är mycket folk här, jag fick visa henne att husvagnen var tom när dom åkt...är precis som att hon måste se med egna ögon att det verkligen inte är nån kvar i husvagnen=)..då blir hon nöjd!

Vilket väder vi har då=)....jag och Älsa blir allt lite slöa men inte bollnästrollet inte, hon svalkar av sej i baljan med jämna mellanrum sen är det fullt ös medvetslös IGEN...Älsa skulle aldrig sätta sin tass i baljan..på sin höjd att hon dricker lite vatten precis när jag bytt vatten...sen går det inte för det blir fort brunt och gräsigt=)

Ska jobba några timmar idag...skulle varit ledig men måste greja några papper till revisorerna...blää....hundarna får stanna hemma för på mitt kontor är det minst 40 gr varmt! På eftermiddagen ska vi åka till torpet och då ska jag och hundarna gå till sjön så dom får bada=)

På söndag ska jag,Ylva o Kerstin iväg och rida islandshäst=) ser fram emot det

Idag blir det inte bara bilder på hundarna=)

Hampus...syrrans grabb

Joanna..brorsans dotter

Jossan..också brorsans dotter

Niclas..brorsa till Jossan o Joanna

Joanna o Linda

Jossan leker med bollnästrollet

Jossan o Joanna väntar på mat=)

goa Älsa pälsa

skönt i skuggan


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards