Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

LeonbergerTräff

Av Annica - 19 april 2010 18:43

Igår var jag och BollnäsTrollet Ästher till Ludvika på leonbergerträff, jätte roligt att det kom så många, 22 st lejon det är inte dåligt det   tyvärr så vet jag inte namn på alla, men några bilder blev det iallafall, tyvärr ingen gruppbild på alla.

han hjälpte sin matte att bära fikat



Myzak


stor o liten

söt som socker








hihihi.. en dam som lipade åt fotografen


en till som var söt som socker



Bamse o Myzak


hihi..det kom en rejäl hagelskur och vissa hann inte söka skydd i tid

sen fick vi stå i ett cykelställ...eller ja kanske inte men det var ett skydd och ställ för cyklar iaf



Yvonne o Lina..tack Yvonne för skjutsen hem  

om jag inte har helt fel så är dessa två syskon

dom skulle nog helst ha varit lösa och busat istället


 





Lejja kollar vad hennes matte gör

Bamse har också koll

Myzak och Bamse

dessa två hade himlans roligt med varandra


Ästher


Monthy o Atholl med deras husse

                                                  
                          

                                   

           

 
 
Anette med Flock

Anette med Flock

19 april 2010 19:31

Du vet vad jag tycker :=)) Bollnäsa är underbar:=))

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Mia

19 april 2010 19:51

Åå vilka fina kort! Jag lånar två... Om det är ok alltså =)

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

19 april 2010 20:32

Men vilken träff, där hade man verkligen velat vara. Med så många lejon på en gång. Dom är allt för söta när dom är små. Våran Husse han har träffat Monthy och Atholl då han var i Borlänge. Det sa han nu då han såg kortet, kände igen deras Husse. Vi har det jobbigt med all packning. Men till helgen bor vi i ett alldelens eget hus med egen gård. Och inga sura tanter som undrar vad vi gör. Ha en bra kväll

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

20 april 2010 06:55

Oj, vad många Lejon på samma ställe. Kul med träff!! Valparna var verkligen söta =) Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
Ingen bild

syster på ågatan

20 april 2010 07:58

Å va fina dom är alla Lejon, och du syrran tror du måste skaffa en hane också, faan så maffiga dom är

 
carina jonsson

carina jonsson

20 april 2010 09:32

åhh vad ni haft det mysigt :)jätte kul med träffar och gemensamma promenader.Vi ska försöka dra igång vårt också igen.Bra träning för alla.Ha det gott / kramar om Carina & Mack-Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Bertil och Linda

Bertil och Linda

20 april 2010 10:57

kul med träff! riktigt skojjiga bilder! vilka troll alltså;) där ligger bertil allt i lä ;)

ha en fantastisk dag!

kram

linda o bertil

http://bertilblogg.blogspot.com

 
Wille

Wille

20 april 2010 12:15

Det var en massa lejon där, men jag såg också en som inte såg ut som alla andra lejon, kan det ha varit ett vilsekommet annat sorts lejon ?
Roligt i alla fall med sådan träffar där det är en massa likasinnade som får träffas. Blev det nå't bus då ?
Härliga bilder på alla lejon.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Christel och Herman

Christel och Herman

20 april 2010 13:06

Vad roligt att det kom så många vovvar. Härliga bilder.
Ja att fästingarna nu börjar att komma fram är mindre roligt. En av våra katter hade en på sig för några veckor sedan, men hundarna har peppar, peppar klarat sig än.

Kram Christel.

http://www.petrini.be

 
Madeleine

Madeleine

20 april 2010 18:02

Vad roligt att få se så många Leonbergare. Fina de är.

http://astasdagbok.blogspot.com

 
AnneSofie

AnneSofie

20 april 2010 19:48

Kul med träff.
Vi har också varit på en del träffar men sedan flyttades träffarna ner till Göteborg och då var det helt hastigt inte så enkelt att komma iväg. Jag vet att det är latmasken men vi ska nog försöka komma ner dit också någon gång.
Men det var ingen dålig hagelskur ni fick över er!
MEN nu tror jag bestämt att jag får hybris! Det börjar snöa här!
Guuuläääää vad tråkigt!

http://www.sofielundilerdala.se

 
Kristin & Harras

Kristin & Harras

20 april 2010 20:18

Vilka härliga kort! Vacker hon var den gamla damen på bilderna! Allstå leonbergern!

http://www.freewebs.com/pipps

 
Ingen bild

Marina Fredriksson

20 april 2010 20:25

Hallå
Oj va fina bilderna blev!!!
Hoppas vi ses snart igen,hann inte prata så mycket man skulle vilja,tiden räckte inte till.

 
Ingen bild

Yvonne

20 april 2010 21:16

Hej
Vilka fina bilder från träffen

 
Ingen bild

Rose-Marie

21 april 2010 08:00

Härliga bilder :)
Är det ok om jag stjäl lite ?
Jag nämner vem som tagit fotona....
Hoppas du dyker upp fler gånger.

 
Ingen bild

Therese & Atlas

21 april 2010 13:50

Haha, ja det var väldigt dumt av Ozzy att lägga sin konsert då. Känner jag honom rätt så kommer den att flyttas fram...det är inte första gången i så fall. Jag har haft biljetter förr när han ställt in och flyttat fram 3 gånger. Jag får väl leva på hoppet ;) Kram

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

21 april 2010 15:20

Men oj så många fina lejon på en och samma gång! Vad kul med en träff där det kommer många.
Kra!

http://vattenhunden.wordpress.com

 
Edith

Edith

22 april 2010 10:38

Oooh vad många fina Leonberger ... stora som små. Superfina. Det måste ha varit en rolig träff. Det är lite speciellt när man träffar hundar av samma ras. Pariserkramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ingen bild

Annkie Hasselkrantz

29 april 2010 09:49

Hej! Vilken härlig sida med helt otroligt vackra foton!
Jag undrar om det är ok att låna några bilder från träffen?
För du lyckades till skillanad mot mig fånga våran Hobbe när han leker med syrran Tösen!

Mvh/Annkie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards