Älsa & Ästher

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Annica - 22 januari 2010 19:00

Ja jag suckar...håller på att bli tokig(tokigare) på brudarna, dom är sååå kära i varandra och jag är rädd att det INTE är nyttigt för Älsa pälsas rygg! Men vad ska jag göra då? Jag försöker avleda men det hjälper bara för stunden..som idag, jag gav dom varsin morot att tugga på, när den var slut blev det ännu värre, dom fick nog bara mer energi  Och Bollnäsa är värre än nånsin med att INTE vilja sova på nätterna, ändå så tar hon och jag en sparktur nästan varenda kväll utöver promenader, hon sover c,a 3 tim sen ska hon ut. Inatt så skulle hon ut vid 1, jag släppte ut henne och väntade på henne..och väntade o väntade...tillslut gick jag ut i tofflor o morgonrock och ropade..ingen Bollnäsa....ropade igen nu HÖGRE och en aning surt..då ser jag att hon reser sej, hon låg vid sidan av våran bod..så jag är på väg in men helt plötsligt är hon borta igen...jag går ut igen och ser henne ingenstans..jag pulsar barfota i mina tofflor och jag kan lova att det är kallt åt fötterna...tillslut ser jag henne, då har hon lagt sej vid gärsgårn bakom några buskar så jag inte skulle se henne..då ropar jag åt henne att nu jä.... så måste du komma, då kommer hon äntligen, jag kallade henne för skithund och hon såg lika glad ut ändå   sen väckte hon mej kl 4, jag försökte ignorera henne men det går inte...has..has..has ..has..jaa hon släpar benen efter sej så det går inte att ligga kvar..jag stog ut 10 min, sen gick jag upp, ja hon ska ju ut och lägga sej i snön  

mys i soffan


Bollnäsa ser så söt och snäll ut

ligger huller om buller


dom är så viga


så söta så


världens snällaste Bollnästroll

snällaste Älsa pälsa

puss på dej

kramkalas

fröken snötroll

                                         


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards