Älsa & Ästher

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Annica - 10 maj 2010 07:41

Pust nu börjar det bli en riktigt stor myrstack i kroppen på BollnäsTrollet...hon drar när vi är ute på promenad så jag har ont i händerna, jag har inte stryp för då hostar hon rejält när det drar i halsen och sele går ju inte att ha..bara när hon ska spåra för annars...hihihi..får hon ju rabies. Det ser ut som man tar ut en unghäst när vi går iväg..färdig att explodera....hon vill verkligen springa,ja dom hostar än..men bara lite, Älsa är väl den som haft det värst av dom, hon är den som hostar mest nu också, igår fick hon nå knas med nosen..jag funderar på om hon kan ha noskvalster också?, för hon drog inåt så det lät jätte konstigt...hon är fortfarande snorig också. Ja det var ett j***a skit detta dom åkte på.

Haha ja BollnäsTrollet har kommit i en fällningsperiod som inte är av denna värld, jag har aldrig sett nåt liknande, jag har borstat och blåst med hundfönen så det som satt löst på ryggen är borta nu och nu känns det som när man klappar en gris...all underull är borta på ryggen så det känns så där strävt som på en gris..några strån kvar bara. Nu är det bara resten kvar  det ser nästan ut som att jag tagit rakapparaten på en del av kroppen och sen slutat.

nähä altan fönstret är inte alls ner snorat    

syns lite iaf hur hon ser ut i pälsen...

Älsa börjar också fälla men har ju inte alls denna underull

Älsa kan man ha lite lös på promenaden.....

spanar uppe på en sten

har blivit en del sitt o ligg o andra "tråkiga" övningar nu när dom varit sjuka...ja dom tycker det är tråkigt..iaf Älsa som bara vill ha godis och slippa göra nåt för den  

haha Bollnäsa ser jätteliten ut i denna vinkel        

        

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards