Älsa & Ästher

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Annica - 21 maj 2010 08:28

Nej nu vill jag inte ha nån mer åska detta år, det åskade igår flera gånger och det regnade så jag trodde att snart flyter väl huset iväg. Vi hade swimming pool på gräsmattan, men det är såna här gånger jag är väldigt glad att vi inte har källare, hörde att det var många som fått översvämning i sina! Älsa är ju rädd...men faktiskt så har BollnäsTrollet en lugnande inverkan så hon är inte riktigt lika rädd som hon har varit, skönt det men visst piper hon och bäddar vid vattenskålarna, undrar vad det är som gör att hon helst vill ligga där? Telefonväxeln på jobbet kraschade igår av åskan också..suck....

För tillfället är det kolsvart på himlen åt ett håll så jag antar att det smäller snart  

Älsa går i godan ro...

pooff...slut på friden

bruden med den största myrstacken i brallan

anfaller

wihooo

mmm....såna här bollar är såå goda...

mmmm......

  

 hon gillar dom så mycket att hon får inte ha den om inte jag är med...annars säger det slurp.....och den är borta...och har jag tur så kommer den ut den naturliga vägen...så bollar under uppsikt bara    

                 


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards