Älsa & Ästher

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Annica - 20 maj 2010 15:13

Japp det är ett bra beskrivande ord på mej..vet inte riktigt vad det är men allt går en aning tungt just nu! Var iallafall fotograf hela helgen och fotade massor av spanska vattenhundar, det var en väldigt rolig syssla. Lördagen var det utställning och på söndag så var det agility, och jag måste säga att agilityn är ju bara sååå rolig att titta på OCH fota...vilken fart och fläkt på både hundar och förare..skitkul helt enkelt att se vad kul dom har ihop. Det blev jätte många bilder....plockade ut "några" som jag skickade vidare till L-a Sirenitas...så den som orkar och vill se så finns dom bilderna på deras sida under foton och utställning, jag lägger bara ut nån här på min blogg.

Mina vovvor har äntligen slutat hosta   fyy va långdraget det blev!

spanjorskan Sheela

spanjorsk...näää men titta en Leonberger vid namn Lina och matte Yvonne, och i bakgrunden Hilding som är en landseer  

Titta....bästa bilderna på hela helgen!!!! Såå söta ihop

såå härliga!

den här tjejen visade freestyle med sin perro..jätteduktiga

tjejen heter Lina och vovven Aqua

lilla Merci, så söt!

hihihi...tjohooo jag kan flyga(synd att det var så grått väder)

åååååhopp

..nää inte en perro   men jättesnygg tycker jag.

igår skulle Signe ha fyllt 7 år..tänk att det är såå jobbigt ännu....

  

                             

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards