Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

I en väska

Av Annica - 18 april 2011 18:27

får jag iallafall plats med mycket saker...handväska....roligt ord om man tänker efter  jag har då oftast min hängandes på axeln...även om det gör lite ont ibland av allt jag trycker i den! I förra veckan då vi sov i torpet så skulle jag först hem på morgon innan jobbet, så då var jag så trött att jag inte orkade riktigt klä på mej riktigt...jaja det blir inget smaskigt nu om ni trodde det  typ en halv eller helnaken Torphäxa flaxade förbi och orsakade bilkrock..nänä...men i väskan den morgonen hade jag....en påse frukostbröd, medicin till mej o vovv...näää vi har inte samma(hundarna har stesolid o jag sobril) näää fyy vad jag ljuger  ....kameran, bh-n...jaaa jag orkade inte sätta på mej den så jag blev lite wildn and crazy  nycklarna, klickern,plånbok,jobbets externa hårddisk...jaaa inte en fullstor....sååå stor är inte väskan, men lite gott och blandat var det allt i väskan...säkert intressant läsning detta  snart är det påsk så vi ses väl i blåkulla....ja iallafall vi kvinns då  

å wow ett träd har fallit över vår väg...

måste skutta över....


så skoj att hoppa tycker Bollnäs

nääe säger kloka Älsan....

jag går minsann runt jag...

skoja bara klart jag hoppar....

min matte fick dåndimpen och trodde jag skulle få ont i ryggen..skitsnack säger jag Älsa pälsa Märta Maräng  

ett annat gammalt träd och ett flygande BollnäsTroll



Älsan spanar


gött vatten....

tokTrollet


delar på en pinne

nyborstade och fina

Bollnäsa gillar att hoppa upp på saker o ting

Älsan vilar i gruset

medans Bollnäsa fixar med veden

                                                  
            

 
 
Kristin & Harras

Kristin & Harras

18 april 2011 19:02

Hon gillar att vara högst upp hon Tokan!! Hihi dom är så fina så båda två!!

http://www.minsida-pippsan.blogspot.com

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

18 april 2011 19:23

Ja det är som här med handväskan. Jag är inte någon handväsktyp, Så den sista vart av det stora formatet. Och där ryms det sakr. Hade den som handbagage väska då vi for till Thailnad. Underbara bilder som alltid.

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

18 april 2011 22:21

Helt otroligt egentligen vad som ryms i en väska, man kan hitta nästan allt om man gräver lite. Ha det så bra i påsk! Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
Rudi

Rudi

18 april 2011 22:35

Matten kör med en ryggsäck rymlig nog för en veckas vandringstur varje dag till jobbet. Själv har jag ingen väska alls. Om jag behöver ha med nåt kan matten bära, tycker jag.
Härligt att få hoppa över trädstammar så där, tjejer!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Hector

Hector

18 april 2011 23:49

Se så'n stil de har ! Jisses vilken skön hoppstil ni har. Sopm värsta elithoppare ju, och med god marginal !!!!
Hoppa stock har jag aldrig provat, kanske kan vara värt att testa, men hoppa sten har jag gjort. Har ni testat det ?
Passar på att önska er en härlig Tisdag, för det är det ju strax ju !

http://rocketbus.bloggagratis.se

 
Matilda

Matilda

19 april 2011 06:11

Väntade spänt på det "rafflande" slutet men blev minst lika nöjd med att få avnjuta underbara kort :-)

http://www.aquaseers.se

 
Junitjej

Junitjej

19 april 2011 11:24

Vilka fina hundar som hoppar över trädet!!

http://junitjejen.se

 
Lillan

Lillan

19 april 2011 19:14

Haha, jadu handväska ja... jag vägrar använda handväska, har aldrig ägt en och vägrar köpa en. Däremot släpar jag ofta på en rygga full i konstiga saker som böcker, trosor, strumpor, datakablar, pennor, mobilt bredband, nummerlappshållare m.m :)

http://vattenhunden.wordpress.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

19 april 2011 22:35

Ja du, nog kan det få plats mycke i en handväska. I den jag hade förut fanns det verkligen en massa smått och gott ;) Nu har jag lagt av med den och har bara pengarna och alla kort i jackfickan.

Härliga bilder på dina tjejer :) Skönt att snön försvunnit en massa hos er också. Läckra hopp bilder :)

Sv. Ja det var jätte kul att få träffa Rudi med matt i verkliga livet :) Jo skyddstävlingar är rätt kul att se på :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
ki

ki

20 april 2011 12:42

Glad påsk på er allesammans<3 kram

http://www.edsbytjejerna.n.nu

 
Carolin och Malte

Carolin och Malte

20 april 2011 16:44

Aha det är Ästher som fixar veden hos er? Ja här är Malte störtförtjust i att göra det han också hemma hos mattefar och mattemor, och på landet, där finns det också mkt ved att hugga tag i! :-)

Glada påskhälsningar till tjejerna med fart i från en likasinnad Malte :-)

http://maltesdagar.bloggplatsen.se

 
carina jonsson

carina jonsson

21 april 2011 08:57

Sällan jag har väska men dom få gånger det händer så innehåller den MYCKET mindre saker än din *haha.Härliga bilder :) Glad påsk// kramar om

http://www.svartangel.n.nu

 
Madeleine

Madeleine

2 maj 2011 00:06

Fina tjejerna!

http://astasdagbok.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards