Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Grattis !

Av Annica - 26 april 2012 07:50

Ja må hon leva ut i hundrade år..minst  GRATTIS mitt BollnäsTroll som fyller 4 år idag 

oh så ljust med blixten mitt i ett nyvaket öga    

Ästher 6 veckor, vi hälsade på på självaste nationaldagen, supervarmt väder den dagen..egentligen skulle jag väl bara titta på valparna  hade ju inte tänkt mej nån mer hund detta år...

men VEM kan motstå dessa ögon 

hon klev sen in genom våra dörrar som att hon alltid bott här...

Älsa undrade nog vad vi släpat hem för "skräp"

så snäll hon såg ut......men skenet bedrog kan jag säga 

det var denna sommar alla mina buskar o blommor dog 

"tittar" bara på blommorna sa hon 

 

mamma Kakan

      

                         

 
 
MATILDA

MATILDA

26 april 2012 08:15

STORT GRATTIS!
Herregud vad söt och from hon såg ut som liten, man borde veta bättre ;-)

http://www.aquaseers.se

 
carina jonsson

carina jonsson

26 april 2012 08:53

Sicken himla tur att du skrev hos mig *rodnar.....skojar bara *haha,jag kom i håg den här gången.Grattis säger Myra till sin syster.Kram och ha en bra dag

http://www.svartangel.n.nu

 
Kristin, Harras & Plura

Kristin, Harras & Plura

26 april 2012 09:59

Hihi "Busan" skulle hon heta tycker jag! Härlig blick tycker jag hon har!! Och bilden på Älsa och henne är ju skit roligt! Ser verkligen ut som hon tycker, va sjutton är detta??

http://www.pippsan.blogspot.com

 
Lena Backman

Lena Backman

26 april 2012 11:11

Tänk att hon varit så liten...svårt aatt förstå när man ser henne nu. Men lika söt som när hon var bäbis det är hon ännu!
Grattis och puss på bollnäsan...den finaste bollnäsa som jag känner iaf <3<3<3

http://brindberg.blogspot.se

 
Ingen bild

syster

26 april 2012 12:53

Grattis till lilla Brun <3 Tycker ni kan skaffa flera små söta valpar :=)

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 april 2012 22:33

STORT GRATTIS till Ästher på 4-årsdagen :)
Oj så söt hon var när hon var liten :) Förstår att den lilla raringen fick flytta till er :)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Inkan och Ligan

Inkan och Ligan

27 april 2012 02:21

Grattis snygging!
Tazz & Kram

http://www.inkanochligan.se

 
Malin

Malin

27 april 2012 06:07

Åh jag smälter som smör i solsken av dessa bilder, sååå fina :D
Stort Grattis "En dag försent" till finaste Ästher :D
Hoppas ni får en bra helg!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

27 april 2012 06:33

Hej. Puckot är igång igen :-( . Är du snäll o tar bort hennes kommentar.

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Rudi

Rudi

27 april 2012 07:38

Grattis grattis på fyraårsdagen coh så hälsar matten att du var så fruktansvärt söt som liten valp!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards