Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

Söndag

Av Annica - 17 augusti 2008 16:57

Ja då är det måndag igen i morrn! Förstår inte vart helgerna tar vägen??? Men är väl så att tiden går fort när man har roligt=). Vi har varit i torpet idag också, jag och Älsa tog en långvända i skogen idag igen, jag trodde "nästan" för ett tag att jag irrat bort oss men inte då=) jag känner mej som en riktig skogsmulle=). Vi fick främmande i torpet idag, min kära syster hade tagit med kaffe OCH bakat rulltårta=) gissa om det var gott!!! Det får hon gärna göra om=). Måste tala om att Ästher har en speciell liten grej för sej när hon blir riktigt glad......Hon kör upp HELA nosen rätt upp i rumpan på folk=) och det är ingen liten dutt utan hon tar i med hela sin kropp=) första gångerna var det bara på mej hon gjorde så och då hade ju så klart Kenneth väldigt lustiga kommentarer till det.....men sen har hon börjat göra så på han också.....hihihi.......ja och på många andra också, bla på en som jobbar hos oss gjorde hon så en dag,  jag skrattade och skulle försöka förklara varför hon gjorde så=) oj vad han såg brydd ut=). Har hört av Anne-Marie, Ästhers uppfödare att Ästhers mamma och mormor gör likadant=)) 

Tog ett par bilder på vovvarna som jag sätter in.

Älsa älskar att ligga i bilen

Snyggingar i husvagnen=)

 
 
Carina

Carina

17 augusti 2008 18:00

Härliga kort du bjuder oss på *ler.Skrattade gott åt Ästher att hon buttar i rumpan,så har Myra också börjat med *haha.Lik sin syster tror jag och inte bara till utseendet.Nu är jag insmörjd och hoppas det onda ska ge med sig snart,man blir så ställd med vad man kan göra.Kvällen blir lugn,ska spendera den i soffan med Myra hade jag tänkt,vi är ensamma hemma nu *ler.Ha en skön kväll/kram Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Nanna

Nanna

17 augusti 2008 19:15

Hej och tack för 'grattiset'.Vad mysigt ni verkar ha det i torpet...ska ni inte lägga ut lite kort på självaste huset,ser sådär gammeldax gulligt ut, sånt som jag gillar!!
Vad stor baby börjar bli då...så söööt.

http://nannasperro.dinstudio.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

17 augusti 2008 20:38

Så´na duttar gör ju Zelda åxå!=) Hon gjorde så på några vilt främmande personer som vi gick förbi på veteranmarknaden igår...gissa om de blir förvånade! Och gissa om det är piningt!??? =)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Carina T

Carina T

17 augusti 2008 20:41

Ha ha ha..... vad rätt åt husse att även han fick en dutt ;)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards