Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Träningsvärk

Av Annica - 12 oktober 2008 17:50

Japp sablar vilken värk jag har i mina lår efter igår =) helst det vänstra.....det känns som om det vore dubbelt så tjockt som det andra! Jag har tittat efter men det är inte det=)))) tur det då!

Idag har vi först varit i torpet och sen var det valpkurs igen, det är jätteroligt....idag har jag lärt mej att hålla klaffen och sluta mata Ästher med godis och SEN blev hon helt plötsligt jätte intresserad av mej=))) är nog jag som skulle behöva godis för att fatta=))

Sätter in bilder istället för att skriva mer.....tror hjärnan måste vila.....tror den har träningsvärk också=))))))) eller är det åldern som spökar nu igen??=)




 Lort vattnet sprutar ur munnen=)

 Ser ut som en Malinois?!

 SNYGG Ästher=)

 SNYGG Älsa=)

 Älsa balanserar på stenen

 Ästher drattar på näsan=)



Kolla öronen=)

 
 
Ingen bild

Lillan & Zelda

12 oktober 2008 20:52

Jäpp, garanterat åldern!=)

Heelt underbara bilder som vanligt, är helt totalimpad av dig med ditt fotograferande!

 
carina T

carina T

12 oktober 2008 21:33

Vad var dom nu hette på 80-talet......Ghost busters. Du är inte släkt med dom????? Eller har du startat egen firma?

Skratta när jag såg "lorthundarna"

Finfina bilder och du skryt lagomt, hjärna.... ;)

Kramisar

http://ozzyeddie.se

 
Anette med flock

Anette med flock

13 oktober 2008 08:13

Haha vilka sköna bilder jag är verkligen avis på dig som har en kamera som hänger med i fartbilderna...Utställningen gick bra fast inga rosetter Prinsessan gick med på att låta sig undersökas av domaren Thelma sedan jag då fått henne att ge peach en liten bit älglunga..ja man måste ju muta dom små liven med gottiga grejer hehehe Assar tyckte hon var för stor i bröstkorgen men men jag bryr mig inte så mycket längre om det vi får se längre fram vad vi hittar på med honom jag går ju hellre viltspår med honom...
Ha det så gott
Kram

http://www.activeassar.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

13 oktober 2008 10:51

JA! Jag ÄR jättenyfiken!!
Men ring då, nuuu!!=)))

http://hem.bredband.net/b581626

 
Bittan

Bittan

14 oktober 2008 08:33

Hej! Jag håller med de andra, du är en skitduktig fotograf. Kameran går nog inte av för hackor den heller, kan jag tänka mig.
Vad är det för kamera du har? Givetvis så är hundarna jättefina också. Fotomodeller!

http://www.alfahonans.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards