Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Gud hör bön=)

Av Annica - 31 oktober 2008 07:05

Japp denna gång lyssnade han där uppe på mej=) vi har fått SNÖ! Fast jag bad ju om minusgrader också men det måste han ha glömt.....jaja....man kan inte få allt......dessutom är det väl snart puts väck och leran gör sej påmind igen, äsch nu njuter jag i stället av snön så länge den nu behagar stanna! Vilken min på Ästher när hon klev ut i morse=).......hahaha....hon tvärnitade och stirrade på backen......nästan smög ut i snön.....det gjorde inte Älsa jag lovar att hon skrattade hon älskar ju snö......tog inte lång stund förräns Ästhers förskräckelse lagt sej och det blev full fart på båda......har alltid funderat varför djuren blir så pigga av snö, det var lika när man var i stallet....hästarna blev skvatt galna och super pigga av snö, kanske för att det är skönt med kylan?!


Jag har blivit utmanad  av min kusin Lena/Rivervalleys

Här nedan hittar ni reglerna som är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Har en frisyr som liknar Elisabeth Höglund, vid fuktigt väder lever det ett eget liv och korvar sej och ser tuperat ut

2. Pasta älskare, skulle nog kunna äta det varje dag

3. Expert att lägga saker på hög, "tar det sen" till följd av att jag blir tokig för att jag inte tog i tu med det direkt=)

4. Har räddat ett rådjur som fastnat i ett fårstängsel,fick ligga och hålla fast det sprattlande djuret som skrek i högan sky, men det gick bra=)

5. Har setat bakom Jan Johanssén i ett flygplan

6. Är allergisk mot Roland Cedermark, stänger av radion när jag hör honom 

7. Är en fryslort, långkalsonger på nu=)

Utmanar: Carina/Ozzy,Eddie. Marita/Zelda. Marie/Urkho. Carina/Myra. Christel/Herman. Maria/Nova,Zafira. Therese/Atlas

Länkarna ligger i min länklista 






 

 
 
Anette med flock

Anette med flock

31 oktober 2008 08:49

hahaha vilka goa bilder...nej vi fick ingen snö kom ett par våta flingor sedan var det bra...skönt tyckte jag då:) Ästher ser ut som en räv där i snön hehehe...ni måste ju fått bra med snö...

http://www.activeassar.se

 
L

L

31 oktober 2008 10:28

Oj! Du måste ha gjort nåt bra eftersom HAN lyssnat på dig! Mig har han då aldrig hört...
Det var inte dåligt med snö ni fått, vi fick pyttelite men såpass att Louise och hennes kompis kunde göra en snögubbe som redan tinat bort=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lena/Rivervalleys

Lena/Rivervalleys

31 oktober 2008 10:38

Ja ni har då mycket mer snö än vad vi har,hi hi!
Min Fredrik har också räddat ett rådjur en gång, det satt också fast i ett fårstängsel men klarade sig bra.
Ha en skön helg!

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Ingen bild

ylva

31 oktober 2008 13:41

Halloj i snövädret, du kan väl komma o duscha Älsa hos mig om du vill ja Ästher med fördendelen... det är bara att höra av dig så hjälper jag dej gärna vi kan ju ta det en efterm-kväll.. kraaaaaammmm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards