Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Främmande

Av Annica - 2 februari 2009 18:28

I lördags fick vi främmande av Carina,Ulf & Eddie! Kanonkul för det var ju inte planerat....jo sen fredag kväll=) vi var ju i torpet då så det var bara vackert att masa sej hem på lördag morgon=). Det var ju Ästher och Eddies första möte...gick jättebra från början och dom busade ute, Älsa blev nästan lite sur för hon ville ju busa med brorsan sin, sen helt plötsligt fick Ästher nog av Eddie=) då gömde hon sej bakom våran trädgårdssoffa...sen ville hon inte titta åt han nåt mer på ett bra tag=)...när vi var inne så stängde jag av med galler så Ästher fick vara i fred för Eddie hade lite svårt ett tag att förstå varför hon inte ville leka nåt mer! Vi käkade pizza på kvällen och såg en super rolig film dom hade med sej den heter Småstadsliv...mycket dialekt men jag fattade faktiskt, jag skrattade så jag hade riktigt ont i magen och käkarna, tom Kenneth skrattade högt inte ofta man har samma humor...den ska jag se igen...Tack Carina & Ulf för den=)

På söndagen så ville Ästher helt plötsligt busa med Eddie igen...han såg lite fundersam ut först=) han tänkte säkert... typiskt fruntimmer=)))

Sen ville Carina åka till Nisses och titta...jag följde motvilligt med(ljug) tror jag handlade mer än henne för en gångs skull=) hittade super billiga gardiner och tyg till torpet....tänk att det måste hit folk från hälsingland för att jag ska komma iväg och shoppa=) efter det så åkte vi till Ludvika och åt på kina restaurang...oj vad jag åt mycket...det var jättegott...blev en riktig slapp helg då vi inte lagade nån mat hemma alls...ibland är det bara så skönt att slippa bry sej!


Eddie,Älsa & Ästher

Eddie undrar om Ästher vill busa?

Japp det ville hon

Eddie o Ästher myser med Carina i soffan,Älsa tittar på

Älsa visar Eddie HUR man juckar=)))

Syskonkärlek

I afton dans?

Eddie pussar på Ästher

Syskonen knas vilar=)

Peddan snuttar =)

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

2 februari 2009 21:59

Jag har knasig humor...typ skrattar när ingen annan gör det och viceversa...Den filmen vill jag se! Kul verkar ni haft=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

syster yster

3 februari 2009 10:13

HA.. om jag inte minns fel föreslog jag att vi skulle kolla gardiner på Nisses, men då sa du bestämt att "nej det finns inget där" =) tur du fick främmande som övertala dig att åka till Nisses

 
Ingen bild

Therese & Atlas

3 februari 2009 15:53

Hej! Ser att ni haft finfrämmande =) Syns att de två bustrollen är syskon ;)
Tyvärr kan jag inte anta utmaningen... Jag har för tillfället ingen dator (laddaren på service) och annars kan jag iaf inte lägga in bilder i bloggen (vet inte hur man gör... :)
Hoppas mina ursäkter godtas ;) Kram Therese

 
Ingen bild

Bittan

3 februari 2009 19:41

Nu kan du!

 
Maaria

Maaria

4 februari 2009 11:17

Syns att ni hade skoj under helgen både 2 å 4 benta..Jaa ibland får man lyssna på någon fast man inte tror det finns nå bra i affär =)Du är bra på att fota och lyckas fånga rörelsebilder bra...Kram

http://www.landarias.se

 
Malin & Bomme

Malin & Bomme

4 februari 2009 15:05

Jorå vi lever nätt och jämt! Vi har varit sjuka sen början av Nov, tror vi haft alla virus som finns nu :) Nu hoppas vi än en gång att vi ska bli friska och kunna jobba och gå på dagis. Bomme har det bra han :) får vara på landet och sniffa på Tindra som precis slutat löpa! Det var en pärs för stackars farmor och farfar vill jag lova ;) Stå ut med en Boman som ska ut och in hela tiden och sen ligga ute och inne och yla lite titt som tätt! Ha det bra/Malin&Bompa

http://mange.dynalias.org/websidor

 
Lena Backman

Lena Backman

4 februari 2009 15:50

De är jättesöta tillsammans, men det krävs lite utrymme för att husera tre såna jättehundar =0)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Carina T

Carina T

4 februari 2009 23:07

Tack för att ni tog hand om oss i helgen ;)
Kul att ni gillade filmen, trodde det skulle bli bara du och jag som skrattade =)
Sen tycker jag att Nisse får bli en tradition ;)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Ingen bild

Lena & Zorro

5 februari 2009 08:24

Ni verkar ha haft trevligt under helgen.Men det måste väl ha varit fullt i köker med tre så stora och livliga hundar, eller är dom uppfostrade så att don håller sej lugna innomhus?? Ha det bra Lena

 
carina  jonsson

carina jonsson

5 februari 2009 16:11

Hej.Kikar in till dig,de var ett tag sedan.Härliga kort och vilken mysig helg ni haft *ler.Jag själv var till Tallin och haft de super bra!! Kommer ni på våran nästa träff? Ha det gott /kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Ingen bild

Sherry

7 februari 2009 15:20

Hej syster ysater. Ser att takterna finns kvar hos dig och brorsan. Ni har ju allltid varit ett speciellt par. Hoppas allt är skönt för här är det så. Lite mycket smått kanske men vadå? man vänjer sig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards