Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Annica - 7 februari 2009 16:13

Idag har jag misslyckats totalt med mina bilder=( tog jätte många roliga busbilder men det visade sej bli rena kattskiten=)

Imorse väckte Sigge mej och skulle absolut ut kl 4....gick ner och släppte ut honom kommer upp igen och då har Älsa tagit min säng....tog tag i täcket och försökte få bort henne....jomen tjena....jag lovar att hon höll i sej och låtsades sova....jag pressade mej ner under hennes 50 kg och tänkte att det måste ju bli obekvämt...näpp hon låg kvar, jag hade kanske 15 cm täcke resten låg hon på ....5 min senare så BÖRJADE hon att drömma...spark spark snark och pip lät det=) jag låg som en halv skruvmakaron...efter 1 tim så makade hon sej så jag fick lite lite mer täcke...hade just somnat då kommer Ästher upp, hon ligger självmant nere ibland....slurp sa det i ansiktet och svansen gick som en propeller MATTE är du vaken....jag vände mej om så gott det gick DÅ kliver hon upp på yttersidan och försöker lägga sej på dom få cm som finns över...PANG...hon ramlade ner igen=) då gav jag upp och gick ner och satte på kaffe... när kl va halv 9 så släppte jag upp Ästher på övervåningen med orden väck husse....hör hur han säger AJ ta det lugnt=))) hon hoppade rätt upp på honom=))))

Imorrn ska det bli kul och träffa "hundkärringarna" i Borlänge=)

Nu några bilder som blev skapliga iallafall, hoppas ta bättre imorrn=)


Hittat nåt under en gran

Ästher har span

Ästher skriker åt Älsa

Ästher stor i mun


Älsa längtar efter husse som plogar snö utanför=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards