Älsa & Ästher

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Annica - 25 februari 2009 08:46

Var till Veterinären med Sigge i måndags och han "pillade" upp ett "hål" på ögonlocket så jag kunde få i salva så såret skulle hållas uppe i 2-3 dagar det var därför ögonlocket "trillat" ner inifrån för det var så svullet och inget hål så ögonlocket hade liksom ingenstans att ta vägen...ja ni fattar vad jag menar va?=)....när han är där sitter han sååå snällt och vet får göra vad han vill med han=) hemma är det inte lika enkelt....ser ut som jag ska ha ihjäl han när jag håller på=) men igår så kände jag en knöl på höger sida av halsen, ingen slagsmålsknöl utan jag funderar på om det kan vara en lyfmknöl?? Den är som en ärta i storlek, han verkar inte ha ont av den men jag blir ju så klart orolig för min "lilla" misse! Får vänta några dagar få se vad som händer om den växer! Han är inte heller så piggelin och går bara ut en kort stund!

Själv ska jag eventuellt iväg och rida islandshäst på lördag=) hoppas jag orkar, är inte vidare pigg än efter förkylning och den j-la hostan håller i sej men lite bättre iallafall, men har ju ingen ork i kroppen=(

Sigge vilar sej i form=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards