Älsa & Ästher

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Annica - 21 februari 2009 15:31

Igår åkte vi upp till torpet för att jag skulle sätta upp gardinerna äntligen! Före det så hade jag cyklat och köpt gardinstänger=) ja det gick så bra så! Kenneth fick minsann skruva upp fästena, sen skulle gardinerna upp, till ena köksfönstret blev det långgardiner och till det andra så hade jag sytt kappa och kafégardin...bara det att jag saknade kappan när jag kom upp...bara kafégardinen som fanns....bara det att i morse så öppnade jag tydligen ögonen och kappan var visst med=) Ja det blev bra iallafall, nu fattas det bara grejer och tavlor och blommor och sånt sen så blir det nog bra=) hittade ett superfint bockbord på blocket.....hahaha...."liiite" för dyrt för mej....endast 37 tusen spänn!!!!! Som hittat för ett torpbord=) men snyggt var det, får väl kolla på loppisar och auktioner om jag hittar nåt, annars kanske man kan leta på nåt snyggt gammalt virke och nån får göra!

Vaknade superpigg i morse kl 6....(beror på att jag somnade strax efter 21) gick upp och drack kaffe och halv åtta drog jag med voffsen på lång skogspromenad Älsa fick jag tjata med för hon sov i min säng och hade då rakt ingen lust att gå på promenad så tidigt MEN det ville Ästher, var nån som gjort ett skoterspår så jag slapp då pulsa det tackar jag för, var drygt ändå och så hade jag kameran med teleobjektivet dinglandes runt halsen...pust...det är så tungt och jag är inte hundra pigg än så det flåsas rejält=)))

Sisten är en gris sa Ästher

VAD sa du sa Älsa

Vänta på mej Älsa

 fullfart

matte vänta på oss

får jag låna pinnen undrar Älsa

näpp det är min säger Ästher

aaaa Älsa jagas

hihihi nu skrämde jag dej allt

lille skutt

hoppelihopp

 sniff sniff

nåt som luktar gott

Dumbos syster kanske?

nä nu går vi hem=)

långgardinerna

kappan och ja det står grejer överallt=)

i rummet blev det spetslängder


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards