Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Rubrik

Av Annica - 18 mars 2009 18:12

Ibland är det himla svårt att hitta en rubrik till det man ska skriva=) idag är en sån dag....därför skriver jag bara rubrik! Här är det cirkus vill jag lova...Ästher bjuder verkligen ut sej till Älsa nu, hon är på dag 7 i löpet och det verkar som att hon är i höglöp redan!?! Ja enligt säkra källor kan det vara så...kan ju hoppas.. då kanske inte löpet blir så långvarigt. Idag när jag gick med vovvorna höll jag på att bryta ihop, dom drog som värsta hulliganer kors och tvärs och jag kände mej som en idiot:) ALLT skulle luktas på och samtidigt på samma fläck....suck...nu ska jag inte gå med dom tillsammans förrn Ästher slutat löpa!! Funderar på om det skulle underlätta att ha ett parkoppel? Nu blir det ju två koppel som trasslar ihop sej eller också känns mina armar som schimpans armar...helt utdragna åt varsitt håll, undrar om jag skulle få mer kraft med bara ett koppel?!

Ja och min rara misse Sigge var ut och slogs igår IGEN=( ena örat och kinden hade fått sej några törnar...suck...

Idag har jag också beställt tid för ryggröntgen åt Älsa...jag vill veta hur hon ser ut i ryggen! Fick tid 16 april!

Ästher har span på nåt

Ästher hälsar försiktigt på Sigge

Älsa sniffar i luften

tjocksmocken:)

span

Sigge balanserar

Han har bara en hörnhuggtand så läppen fastnar:)

piraya hugg

hopp Ästher

kärleksparet

dansar

Älsa säger hej till Sigge

Grizzlydans

grrr säger Ästher

fladder öra

Tangodans?

pirayan igen

Sigge utan bakben? =)




 
 
Sigge

Sigge

18 mars 2009 18:51

Vilken häftig bild på katten!!!!!!!
Tror jag ska åka och hälsa på er för det verka ju vara full fart på er.
Var ute med leonbergerbrudarna idag men ingen fart på dom inte.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Lena Backman

Lena Backman

18 mars 2009 19:18

Vilken otroligt rolig bild på Sigge, han ser helt grym ut =) Och "dansbilderna" på tjejerna är så häftiga för man ser verkligen hur STORA de är!

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Ville

Ville

18 mars 2009 19:21

Jösses vilken rolig dans ni har....hade gärna varit med och dansat "viftar på svansen för er" men matte säger att det är olämpligt just nu???? Fattar inte varför " Sorglig Blick"
Nospussar till er
Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kusin

18 mars 2009 19:24

Dina bilder är som vanligt helt outstanding!!! Roliga bilder på Sigge =)))

 
Ingen bild

syster yster

18 mars 2009 19:41

Pussar till djuren från moster

 
Ingen bild

Therese & Atlas

18 mars 2009 20:46

Hej! Jasså, det blir röntgen på Älsa också. Är det nåt fel så är det ju så mycket bättre att veta i god tid så man kan ha det i åtanke när man gör vissa gejer. Jag hoppas bara jag inte får ångra att jag inte röntgat tidigare... :(
Helt otroligt så flitig du är med kameran hela tiden, alltid roliga bilder att titta på!!!

Kram

 
Stellas matte

Stellas matte

18 mars 2009 21:28

Vilka fina bilder både på hundar och den tuffe katten!
Förstår att det måste vara jobbigt för armarna, två riktigt stora starka damer!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

18 mars 2009 22:09

Åh, nu får du komma hit å fota, du tar såna härliga och vackra bilder!! Såna vill jag åxå ha!
Har han bara en hörntand!??=)Sigge alltså. Vad cool han såg ut=)
Förstår att du vill röntga...

http://hem.bredband.net/b581626

 
Carina T

Carina T

18 mars 2009 23:30

Sigge du är ju bara helt otrolig! Vilken bild du har tagit, kanske det behövs en brygga eller nått ;)

Jag känner också att jag skulle vilja rtg Eddie, vi får se om jag bokar nån tid framöver.

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Anette med flock

Anette med flock

19 mars 2009 06:02

ja Annica vad kan man säga annat än att du är en sån otroligt duktig fotograf...första bilden på Ästher är ju i utställningspose kan man ju säga men dansbilderrna är ju verkligen kanon...och sigge så med tanden han ser grym ut hahaha förstår nu att han hamnar i slagsmål...de andra mjauarna försöker ju utmana kungen..och tronen måste ju försvaras och det tror jag att han gör:)
ha en underbar torsdag

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Annica

19 mars 2009 06:13

NU har jag kommit på varför Sigge åker på däng!!! Helt enkelt för att han bara har en huggtand...han är helt enkelt mobbad!! Får fixa en tandprotes till han=))) han har ju förlorat den i ett slagsmål för flera år sen!

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

19 mars 2009 10:57

å sicka goa, underbara bilder:)å vad kul missen såg ut med en tand*fnissar*hoppas det går braa med ryggröntgen!!kramis:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

19 mars 2009 17:32

GRATTIS!!!!!!
Om en stund komme tillkännagivandet i min blogg att ni vann!!!
Be eran matte att maila min matte på vargkramare@hotmail.com.
Namn o adress behövs för priset.
Gillar hon svamp????

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ville och Marie

Ville och Marie

19 mars 2009 20:18

Grattis tjejer och matte till vinsten från Sigges Matte...
Hur kunde ni gissa rätt?? Har ni kanske sett en sån konstig i skogen??

Nopussar från Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Britta

Britta

21 mars 2009 09:47

Många härliga bilder på vovvar och kisse :)
Små Russllar skickar många pussar till stora vovvarna o lilla kissen.

http://www.englas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards