Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Filmklipp=)

Av Annica - 3 juni 2009 18:57

Haha nu tror jag det funkar=) TACK Marita=))


 
 
carina jonsson

carina jonsson

3 juni 2009 19:15

Men gud så kul att få se henne "live" *haha,påminner så himla mycket om Myra.Dom verkar vara så lika varandra dessa systrar *ler.Den filmsnutten tackar jag för ! Kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

3 juni 2009 20:30

Du é såååå duktig!!!!!=))))
Äntligen får man se film på buset! Kul! Fortsätt så, nu v

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

Therese & Atlas

3 juni 2009 20:32

Kul med film!! Vilken energi hon har bollnäs och älsa verkar sådär sugen på att jaga henne, hihi.
De är så fina, roligt att få se det live! Kram

 
Ingen bild

Annica

3 juni 2009 20:49

Men ååå nu hade jag glömt att kommentarerna skulle godkännas direkt=))) hihihi..japp nu blir det fler filmer framöver=)

 
Ingen bild

Anne-Marie Krigh

3 juni 2009 21:44

Jättekul att se henne in action och det är som Carina säger, dom är verkligen lika dessa syskon, Sickan terroriserar sin matte, storasyster och mamma.... och man kan nästan se vad Älsa tänker.... "Väx upp"!! Kram

 
Ingen bild

Lillan & Zelda igen=)

3 juni 2009 22:51

Har tittat på filmen nu flera ggr. Hon är ju sååå härligt busig=) Himmel vad kul det är med filmsnuttar=)
Förra meddelandet jag skrev blev typ bara halvt för jag råkade pilla på nåt innan jag var färdig:(

 
Anette med flock

Anette med flock

4 juni 2009 05:27

Järnspik vad bra du är Annica...kul och se dom live...hahha skrattade gott åt retstickan Bollnäs...trodde hon hade en katt i munnen först hehehe

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Kusin

4 juni 2009 07:34

Superkul med film och få se dom in action! Bollnäs motionerar ju sig själv =) Älsa ser ju måttligt road ut...*fniss*

 
malte o snoken

malte o snoken

4 juni 2009 08:38

" du kan inte ta mig"...men vilken retsticka den där lilla systern verkar vara då! "hjälp mig matte" tycktes stora syster säga!
här var det kul o kika in
buffar o svansvift

http://www.cybertaxarna.blogspot.se

 
Ingen bild

mia

4 juni 2009 08:57

Hello!
Vilken fart o fläkt! härligt att se! kram på er

 
Stella

Stella

4 juni 2009 09:08

Hihi, Ästher är en retsticka, precis som jag!! Jag försöker alltid att få igång de andra..

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Lena Backman

Lena Backman

4 juni 2009 09:33

Vilken retsticka..och snacka om att ha överskottsenergi =)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

4 juni 2009 19:05

Men gud så roligt att se dom två tjejerna live. Dom är ju bra härliga. Syns ju tydligt vem som är busen!! =)
Hoppas vi får se fler!

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards