Älsa & Ästher

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Annica - 6 augusti 2009 10:19

 Älsa pälsa har mått dåligt inatt...hon har pipit och gråtit till kl 2 inatt sen blev hon lugn och somnade. Jag tror att det är efter narkosen, för när hon rest sej så har hon inte "sagt" nåt så jag tror och hoppas att det inte är pga ryggen hon varit ledsen, jag har masserat henne och strykit på henne ända tills hon somnade..direkt jag slutade så började hon gråta igen=( tycker så synd om henne,nu är hon lite piggare och lite gladare men så klart jätte trött. Hon vill inte gå ut och göra sina behov utan hon håller sej, iof så åt hon ju inget igår för hon ville då rakt inte ha nån mat igår..men vem vill det om man är fyllsjuk=)..inte jag iaf=). Nu har hon fått en mini portion och druckit lite vatten och nu ville hon ha. Hon har ju öroninflammation också så jag har fått örondroppar och ett öronrengöringsmedel, och så har hon ett fukteksem under magen=(..det är inte bara ett bekymmer hon ska råka ut för! Kl ringde 5 så vi är en aning möra jag och vovvorna, jag skulle ju ha jobbat idag men vill inte släpa med henne upp dit idag, jag kanske kan åka upp själv en sväng på eftm, ja vi får se hur hon blir under dagen, vill inte nå gärna lämna henne själv hemma heller, ja hon har ju sällskap av Ästher men ändå! Nu ska jag gå ut och klippa gräset när Älsa sover=)

Sigge äter ju dietfoder nuförtiden..och det har då gett resultat=) hans matchvikt var ju 7 kg..nu väger han bara 5,5kg...så nu är han nästan mager:/

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards