Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Annica - 7 augusti 2009 16:40

Idag mår Älsa pälsa bra=)...hon är tom busig....inte bra det då när man hela tiden får säga åt henne och avleda henne. Jag la mej en sväng i hammocken när jag gått en promenad med henne, båda låg och sov så jag tänkte att då passar jag också på...hahaha....då reste sej Älsa och tittade på mej sen gick hon in och hämtade en gummikong....kommer emot mej i hammocken och busmorrar=)...kom igen då matte nu busar vi=) när hon lugnat sej så kommer Bollnästrollet med ungefär en liter vatten i munnen...ååå matte du och jag...den litern släppte hon ut i armhålan på mej så det rann innanför t-shirten..då gav jag upp min planerade middagslur=) Men det är såååå underbart att Älsa verkar må bra!!!! MÅTTE det hålla i sej. Tyckte så synd om henne idag när vi gick på promenad...när vi var på hemväg och skulle svänga upp mot våran väg så tvärnitar hon och blir åsnan ior...hon vet att andra vägen leder ner till sjön...hon ville ner och bada=(...hon ska ju inte simma förrns jag pratat med ortopeden och sen har hon ju sitt lilla fukteksem på magen...det har iof nästan torkat men bäst att vänta ett tag! Jag har satt upp ett fårstängsel utanför altan så hon får ligga på plattorna iaf...det är hennes favorit plats på sommarn.

finaste vovvorna i världen=)

hallååå Älsa kom ut och busa med mej

kolla det är jättekul

wihooo

ok får springa själv då

Älsa fick låna Bollnäs mjukis lejon

då passade hon på att snutta..inte ofta hon gör det


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards