Älsa & Ästher

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Annica - 9 augusti 2009 07:20

Ja det är så skönt för Älsa pälsa är fortsatt pigg och jätteglad=). Men varenda gång hon reser sej så håller jag andan..ifall hon ska skrika till, är livrädd att hon ska göra nåt så hon får ont igen. Häromdagen så gjorde hon en helomvändning ute och då pep hon till. Och det är ett ständigt passande så hon inte smiter ut och busar med Ästher och hon får bara gå i koppel på promenader, att ha henne lös går ju inte för då blir hon busig:/ jag känner mej som en riktig elaking när jag hela tiden får lugna henne, undrar vad hon tänker när hon inte får vara lös?! Hennes utslag kommer och går, märks nu när det blev så där varmt igen då blev det mer, dom kliar också. Jag tror jag ska klippa henne lite igen så pälsen blir kortare men är rädd att det blir jobbigt för henne då det tar ett tag att klippa, jag får väl ta lite i taget! Har sån lust att klippa ner Bollnästrollet=)..hon skulle garanterat gilla det..ja inte klippningen i sej...men att bli korthårig, vilken päls hon har!!! Och det fastnar allt möjligt på henne som man får sitta och tvinna ur...och hon HATAR allt vad borstar heter, ser hon att jag tar fram en borste så sticker hon=)

Älsa kollar om det finns några äpplen

nej inga äpplen där

galen=)

passa dej matte

håll er undan här kommer Bollnästrollet

 snygg Älsa

lite gräs på tungan=)



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards