Älsa & Ästher

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Annica - 16 augusti 2009 11:06

Ästher har påbörjat sitt andra löp..bara 5 mån sen sist! Ja så kan det väl vara...antar att jag får hålla henne kopplad i skogen framöver så hon inte träffar på en snygg varg kavaljer=)...ja men det skulle nog bli söta valpar..jag kanske inte ska ha henne kopplad då;)

Älsa är störtkär i Bollnäs redan!!! Hon pussar o pussar på henne....trodde att sånt skulle försvinna i och med att hon är kastrerad men det verkar det inte göra!

I fredags tog vi kräftor och dom fick bo i badkaret i väntan på att kokas..stackars djur tur att jag inte äter dom=) men iaf så var Ästher så intresserad så hon satt jätte länge med näsan nere i karet och tittade o tittade. Igår när vi var uppe vid torpet så stack hon som ett skållat troll ner till bäcken och tog ett dopp....hon struntade fullkomligt i att jag försökte kalla in henne...nej nu hittar hon så bra till bäcken själv att hon sticker långt i förväg...jättebra pli jag har på henne;)

Älsa sitter i trappen och funderar

då kommer Bollnäs och hämtar henne

Bollnäs har badat i bäcken

Älsa kollade snabbt in kräftorna

medans Bollnäs satt länge

jätte intressant

kräftorna


kramas

såg ut som biet glodde på mej=)

hungriga bin


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards