Älsa & Ästher

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Annica - 14 september 2009 05:58

I morgon ska vi till Strömsholm med Älsa, hoppas få svar på en del frågor jag har, hon är super pigg och glad, drar igång Bollnäsa inne så jag håller på att bli smått galen...ja bli och bli ja jag vet att jag är "smått" galen redan! Igår slängde Älsa upp sina tassar i mitt knä när jag satt på köks stolen!!! Det har hon inte gjort sen förra året tror jagKyss få se hur han tycker med medicinen hon äter, magen brakar ju titt som tätt, men jag har i samband med Veterinärens tyckande halverat dosen, han tyckte att jag skulle ge henne Rimadyl tills vi träffats och han fått se på henne. Men när hon blir dålig i magen ger jag henne Pro-kolin och det är suveränt för dåliga magar, det blir bra på en gång! Och dessutom tycker hon om detTungan ute


Idag blir det bara bilder på Bollnästrollet....synd bara att jag inte hinner me med kameran alla gånger hon är ju så snabb. Igår morse när jag satt i köket så tittade jag in i rummet och såg att hon satt i soffan och hade nåt i munnen som hon kastade  upp o ner..jag gick dit och nåt hängde som en slips rätt ner från munnen...det var Kenneths strumpaSkrattande men på det blev det ingen bild då kameran låg i bilen!


apporterar bollen

         

hm.. vad gör min pip där uppe?


   

 jag tar ner den

här ska den vara..i munnen


rull i rull


den är faktiskt min




pälslös men inte rådlös=)


 

tjohoo den är såå kul


snyggo=)


                            

  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards