Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Busiga

Av Annica - 11 maj 2012 19:04

Igår bjöd Älsa upp till lek med BollnäsTrollet som inte var sen att hänga på! Gissa om jag hade det största smajlet som finns på denna värld när jag såg hur dom busade. Skönt också att Älsa inser sina begränsningar och känner efter hur hon orkar. Lika igår kväll, jag bytte överkast på hundsängen, har ett efter min mormor, det blev sååå fint....det tyckte Älsa också för hon hoppade upp och la sej direkt, när hon låg där sist minns jag inte...för hon har inte hoppat upp vare sej i våran säng eller soffan eller hundsängen sen kortisonet tog "bort" hennes muskler! Därför är det så jä**a underbart att se att hon klarar sånt nu!!! Och Älsa har börjat med sina knasiga yl/busgrejer när hon tycker jag är tråkig...ja okej hon tigger nog lite då också ...men bara lite  tänk vilka olater jag har på mina vovvor tycker nog många...hihihi men det är ju hos mej dom bor, sicken tur . Jag la mej en stund här på sängen i torpet efter promenaden, då ska ju såklart Bollnäsa ligga bredvid...sen när vi vilat färdigt så trycker hon fast mej i sängen...ja hon lägger sej uppe på bröstkorgen och pussar och pussar...jag skrattar så jag håller på att dö och dessto värre blir hon, jag sitter fast som i ett skruvstäd...hon slutar inte förrns jag slutar skratta..vi är nog "jätte normala"    


släppte BollnäsTrollet lös igår...

slääääpp fångarna...

vååååår  

men lugna mä sa Älsan...

 

en tunna med gott regnvatten...

det piggar alltid upp

för vatten är ju livets dryck

tur det finns en pall...

äsch vem behöver en pall










det var så längesen jag fotade busbilder och hade lång objektivet så jag hann inte med 


rull med litet BollnäsTroll

Älsan säger varför ligger du där

tjohooo uppe innan 10

och fintar Älsan igen

Ästhers koja...här sover hon skönt

och Älsan gillade det snygga överkastet 

knas Älsa  

bus Älsa  
   
            

                                       


                          


               

 
 
Ingen bild

Annkie

11 maj 2012 19:54

Ler med hela huvudet då jag läser & tittar på bilderna =D
Ler ännu mer då jag läser din beskrivning av sängaktiviteterna, känner igen dom sååå väl! När det händer här skrattar jag så jag förlorar all kraft, vilket i sin tur innebär att dåren/dårarna mer eller mindre utför någon form av pussvåldtäkt som gör att man är helt slut i typ ett dygn efteråt =)
Men det bästa av allt är att när de får tillbaka sina galenskaper & egenheter så vet man ju att de är på G igen, underbart!!!

Skulle gärna titta på dina videos, men det tänker jag ABSOLUT inte göra så länge jag är omringad av 4 ludna dårar, för då är risken att både jag, dator & köksbord kommer att förflyttas ut i hallen, typ =D

Ha det bäst!!!!!

 
Lena Backman

Lena Backman

11 maj 2012 20:14

Härlig läsning. Känner också igen mig i det där med att bli våldspussad :) Jag lät mina russlor lyssna på Älsan och de gillade INTE vad de hörde...undrar vad hon sa egentligen :o)

http://brindberg.blogspot.se

 
Rudi

Rudi

11 maj 2012 21:22

Nu blev vi alldeles lyckliga att se busfoton och höra värsta högsta ylet från er!!!!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

11 maj 2012 21:48

Åhh vad kul att höra att tjejerna är pigga och glada o orkar busa lite :) Roligt med busbilderna på flickorna :)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Malin

Malin

12 maj 2012 18:53

Åh vilka fina bilder :) Och mysiga tok klipp ;)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Värmland

Värmland

13 maj 2012 13:19

Jomen visst, shore! Heeelt normala ;)
Haha, vad kul det är med film så man får se (höra) dem på riktigt=)

http://vattenhunden.wordpress.com

 
Bamse och Valle plus Matte Maria

Bamse och Valle plus Matte Maria

13 maj 2012 22:04

Och man blir bara så glad av att läsa.Förstår era leender. Här har det badats idag, kanske inte den bästa temperaturen bland isflaken. Men snart så kan vi simma fritt.Nospussar från brosorna i Norr:)

http://mrbamse.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards