Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Grattis Sigge

Av Annica - 24 september 2008 10:05

Hipp hipp hurraaaa för Sigge idag=) Han fyller 8 år idag! Så idag firar han med tonfisk hela dagen lång!

Jag har fått en ny "värsting" kamera av min käre sambo=) jätte roligt! Tar väl bara ett halvår innan jag lär mej den=)

I morse fick vi besök av Ylva och Pettersson.....busiga Pettersson dricker ju vatten under rinnande kranar och så klart så lärde han Ästher idag.....han drack ur kranen i handfatet och Ästher tittade intresserat på.....när han gick därifrån så hoppade hon också upp med tassarna och drack=) Tack Pettersson för att du lär ut dina trick=)


Sigge 8 år

Galen

 Ästher flyger

 Snart lika stora



 

 
 
Lena B

Lena B

24 september 2008 11:28

Fina bilder!
Jag skulle också behöva ny kamera....måste tejpa batteriluckan för att den ska hållas stängd :-/

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

24 september 2008 11:31

GRATTIS Sigge på 8-årsdagen!! Hipp, hipp...
Och grattis Annica till nya kameran! Vilken otroligt sjysst sambo du har!
Duktiga lättlärda Ästher! Ni borde lära henne
att laga mat och städa åxå så ni slipper=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
carina jonsson

carina jonsson

24 september 2008 17:02

Kursen gick bra,det var inte så mycket träning mest prat mm.Myra blev sååå glad över att träffa Annmarie igen,syns att hon känner igen henne*ler.Kursen handlade om:Kursupptakt,promenad,inlärning och belöning samt motivationsinkallning.Nästa gång är det:Ledarskap,förbudsträning,sitt och ligg-stanna-kvar.Spännande att se hur det kommer gå för det är EN SAK att vara duktig hemma och en annan att klara det med en massa störning *ler.I morgon är jag ledig,ska bli skönt.Kul med ny kamera,härliga kort hos dig /kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Jossan

Jossan

24 september 2008 17:06

Grattis på 8 års dagen sigge!
Jäidrans vad gammal du börjar bli! haha!!

Hoppas du gör en Tonfisktårta till honom! =)
Kram från oss!

http://josssaan88.blogg.se

 
Monthy

Monthy

24 september 2008 21:59

Det gick bra för mig i Högbo, ingen kommentar för mina tänder. Fick andra pris, så jag är nöjd
Vov från Monthy

http://atholl-monthy.se

 
Lillan

Lillan

25 september 2008 09:34

Viiist, bara skicka hit henne du så fixar jag pälsen!=) Jag kan väl låna en rakapparat så ska det snart vara fixat=)
Kramisar!!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Christel, Herman&Melwin

Christel, Herman&Melwin

25 september 2008 15:36

Skrev precis, men det ville tydligen inte spara mitt inlägg. Gör ett nytt försök.
Härliga lekbilder. Oj vad hon växer "lilla" Ästher. Har du kollat höjden?? Nä det är inte lätt att kolla, det blir ju mer ett ca. Pelle åkte och vägde Melwin några dagar senare hos veterinären, det visade sig att vår våg här hemma gick fel, 35,5 väger han och inte 36,0 som vår våg visade. Ja nu blir det nog ingen vägning hemma på vår våg, det är TUNGT att lyfta honom nu.
En trevlig helg.
Kram Christel.

http://www.petrini.be

 
Ingen bild

moster

25 september 2008 16:47

förlåt sigge pojken att vi glömde din födelsedag.. grattis lite försent,, men om vi blivit bjudna på kalas hade vi ju kommit på att du fyllt år,,,,,,

 
Jossan

Jossan

25 september 2008 17:47

Haha. Japp! är duktig som fan!! njaaa.. det blev inte såå mkt vatten kvar. :) haha! men det får dom ju fylla på ! Hade ju betalat! ;P hehe

Joo, det va nå snatteri på konsum.. =/
Men Men.. :) nu är det avklarat. Dom kommer nog inte ringa mig nåmer. Jag va nog inte till så bra hjälp. Elle det va ju jag som fixade namnet på den personen. :P Fast jag vet ej vem det är :P

Haha. Tur att han är i sina bästa år! =)

Ha de bra! Kram

http://josssaan88.blogg.se

 
Anette med flock

Anette med flock

26 september 2008 06:58

hahaha vilka superbra bilder du fått till och vilken snäll sambo du har...min han blev lite avis och sa att han tyckte han oxå skulle få en sådan av mig hahaha kan du se i stjärnorna sa jag då...och sedan får vi ju säga grattis i efterskott till Sigge

http://www.activeassar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards