Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Annica - 7 september 2008 19:24

Tänk vad det går fort när man har roligt! Marita,Jörgen,Dan,Louise och Zelda kom hit till oss i fredags och åkte hem nu på kvällningen, fattar inte att det går så fort en helg. På lördagen så åkte jag, Marita & Louise till Borlänge för lite shopping=) det blev inte så mycket handlat men lite blev det iallafall och så är det roligt att titta bara, Sofia var så snäll och kom hit och var hundpiga! När vi kom hem så kom väl Marita på att vi skulle ta en promenad i ösregnet......så hon och jag och Zelda & Älsa drog ut på en promenad.... när vi kom ner efter sjön så stannade Älsa och bara slänger sej i backen.....nåt snusk hon hittat som hon bara måste gnida sej i, jag drog bort henne och då var Zelda blixtsnabbt där och stoppade nåt i sin mun.....hihihi....det var rester efter en fisk, bara ryggraden som stack ut i hennes mun=) Zelda såg så nöjd ut att hon hittat nåt snusk att stoppa i mun men spottade faktiskt ut det när hon blev tillsagd, vilket jag har för mej att hon inte gör annars men hon insåg väl att det inte fanns så mycket kvar att äta på=). När vi sen kom hem så skulle ju Zelda duschas inför utställningen och det ösregnade fortfarande så jag sa att vi åker upp på vårat jobb och duschar henne där.....det gjorde vi och sen blåste Marita henne på mitt kontor....hihihi.....gissa om jag har dekorerat kontor nu.....det ser ut som ett riktigt fluff kontor nu=) Zelda är nämligen mitt uppe i fällning=) äsch vem bryr sej, städerskan ska väl ha nåt att göra hon också!!!!!

Dan har varit såååå snäll och fixat datorn våran som har varit så himla kocko och seg men nu funkar den perfekt=) TACK Dan!

Ästher har varit så lugn så det är fortfarande ingen som tror på oss att hon har sina damp anfall=) hon blev jätteförtjust i både Dan och Louise och myste gärna tillsammans med dom. Och så idag så var vi till Högbo på utställning, men hur det gick där får ni läsa om på Zeldas sida, länken hittar ni till höger på bloggen.

Jag är otroligt seg nu och ska gå och slöa i soffan antagligen kommer jag att somna där också....men det är ju så när man inte kan sova utan går upp halv sex....fastän även Ästher och Älsa sover.....suck...=) kan inte ens skylla på dom=)

Louise & Ästher myser i soffan


Tre snyggingar


Ästher & Zelda som ser lite sur ut=)

Kan vi få en godis nu?


Vackra Zelda i ringen



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards