Älsa & Ästher

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Annica - 20 september 2008 17:25

Käre nån vilket väder det har varit idag=) Äntligen sol!! Vi har varit i torpet och grejat, jag har vart ute och målat fönster foder, men åå vad getingar det var framme då.....dom var helt galna, sen var det så att jag hade inte så mycket färg kvar men det skulle räcka till det jag skulle måla......OM jag inte lyckats klumpa mej och stöta till burken så den gjorde en löjlig luftfärd och halva det lilla innehållet jag hade kvar åkte ur=( ååååå så ilsk jag blev=) eftersom jag var så klumpig så ställde jag ner burken på backen istället....skulle jag inte ha gjort för då kom bry Britta(läs Ästher) och kollade vad jag gjorde och naturligtvis så körde hon ner nosen i burken så nu är ena sidans morrhår vita=) sååå fint så! Sen grillade vi korv och det var det bästa av allt, tänk att det är så gott att grilla ute med ved i stället för med grillkol! Naturligtvis fick hundarna grillad korv också, fattas bara annat=)


"bry Britta" =)

Älsa pälsa

Vad äter du på?

Ästher har nåt smaskigt i munnen

Spaning



Av Annica - 20 september 2008 08:49

Älsa och Ästher har fått varsin ny mjukis av sin "moster" Annelie och "kusin" Sofia=) Gissa om det blev populärt. Älsa tyckte den var rolig ett tag men Ästher är helt galen i sin, hon tok räjsar med den i munnen och ger den rejält med däng=)

Igår var jag och Ästher och tittade på fotboll, det var Albin som hade avslutning på sitt fotbollskul och då skulle dom spela mot föräldrarna, såklart vann Albin och hans gäng=) pappa Pelle får nog träna lite mer på fotboll=)






 oj vad många barn som springer

 Ästher kollar på fotboll


 Sofia,Ästher & Albin

 Vi vann=)

 Älsa trött

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards