Älsa & Ästher

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Annica - 4 september 2008 12:04

Nu är Ästher nyduschad och hon luktar så gott! Jag talade om för henne att nu var vi tvungna att duscha för hon luktade mer pink än hund=) blir gärna så då damen står och pinkar och sen när hon gör det så kan hon lika gärna gå en bit eller vrida sej så det rinner efter hennes ben=) hon är så fräsch=). Igår började valpkursen, första gången är utan hund. Vi fick en tjej som heter Eva-Lena som ledare, jag kände direkt att henne gillar jag, hon verkar ärlig och rak, sånt gillar jag! På söndag är nästa träff men då är jag i Högbo så vi får väl träna på ordentligt hemma istället=). Det blir en väldig blandning av hundraser på valpkursen, Schäfer, Irländsk varghund, Bordercollie, Jämthund, Tollare,Blandras och så vi då, kul ska det bli!

Ska nog ta och duscha Älsa också......hon ser för j-lig ut och är alldeles flottig i pälsen efter alla bad i bäverdammen, minns inte när hon duschade sist så nu är det dags, men henne duschar jag ute, drar ut slangen genom toafönstret det är perfekt, hon är lite för tung att lyfta i vårat höga badkar=)

En nyduschad goding=)

Ser ni mej=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards