Älsa & Ästher

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Annica - 15 september 2008 18:47

Attans vad kallt det är i luften! Jag håller nästan på att frysa ihjäl tror jag;), igår på hundkursen hade jag långkalsonger.....hihihi....redan.... undrar vad jag ska ha på mej i vinter då?! Idag på promenaden med Ästher mötte vi flera hundar, hon är så duktig, hon vill gärna kika på dom men inga tendenser till att vilja rusa fram och hälsa! Hon blev lite ängslig då vi kom till en balkong där det stod en hund och vrål skällde på henne men jag lockade bara med henne så följde hon med, hon blev lite fundersam då det kom så högt upp ifrån=)

Idag fick jag för mej att jag skulle fota deras ögon....Älsa var ju inga problem men Ästher......ja käre värld....=) tog nog 100 st bilder på henne, lägger in den bästa men där syns även piraya tänderna=), jag satt vid datorn för ett tag sen och Kenneth låg i badet då jag hörde ett märkligt ljud....det var bara Ästher som hade kenneths mc hjälm som bowlingklot=) såg himla festligt ut! Han får skylla sej själv då han lägger sina saker så hon kan ta dom=)!


Älsa pälsa


Ästher=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards