Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Älsa pälsa

Av Annica - 19 augusti 2009 07:52

Älsa pälsa mår fortsatt bra och är jättepigg. Jag har börjat att gå lite längre promenader med henne nu, men det som är jobbigt är ju nu när Bollnästrollet löper så är dom otroligt kära i varann och härjar med varandra, jag är så rädd att det ska bli nåt med Älsa när dom gör så. Jag försöker att avstyra men det är svårt...men jag kan ju inte gärna sätta tvångströja på dom=)..men har god lust ibland=)

kärleksparet

 älskar dej sa Bollnäs=)

mys

Älsa pälsa

Älsa väntar på Bollnästrollet

man kan även smaska på älgbajs fast man är i koppel...urk...

efter älg delikatessen smakar det bra med lite gräs

här har Älsa slagit i bromsen..hon tyckte vi skulle gå in i skogen

vilar lite

en som inte vilar

hon har alltid så snygg min

turbon i kopplad=)

still en liten stund




 
 
Suneeta och Chanel

Suneeta och Chanel

19 augusti 2009 10:23

Hej! Vi kikar in för uppdatering hos er =) Ni ser (som vanligt) ut att ha det riktigt bra! Mycket fina bilder också.
Kram från oss

http://lifeofsuneeta.cybersite.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

19 augusti 2009 11:25

Tror vi att det är svårt att hålla fast henne. Speciellt nu när hon verkar må bättre och inte har lika ont. Klart att man vill busa då. Snygga tjejer iallafall. Ha det så bra

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

19 augusti 2009 19:40

Jag ska uppdatera min blogg snart. Ha ha ha..
Klart att mina stolar är klara. Men jag har nu dom senaste dagarna hållt på med forumet. Varit och är förändringar där och då ska det så klart klydda. Så nu sitter man här varje kväll och försöker lösa problemen. Mest söker jag någon som kan hjälpa mig.
Blir nog bra i slutet! =)
Puss till tjejerna och roligt att läsa att Älsa är piggare. =)

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

 
Carina T

Carina T

19 augusti 2009 22:51

Vad roligt att få läsa om Älsa! Låt det hålla i sig.
Dina bilder är för härliga.
Vilket jobb ni har lagt ner på torpet, kul att få se före och efterbilder.

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

19 augusti 2009 23:41

Gud vad vackra dina voffs är!! Håller tummarna för att Älsa ska fortsätta vara symptomfri.
Kramis!

http://zelda.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

20 augusti 2009 07:47

Så skönt att Älsa inte har några läbbiga symtom nu!!!
Vilket jättejobb ni har lagt ner på torpet.
Hm, lukta gott brud, tror jag kommer på besök

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Maaria

Maaria

20 augusti 2009 11:07

Skönt att Älsa är pigg å mår bra.. Hoppas att det håller sig länge:)Du tar så bra rörelsebilder.. Jag har en som kan äta upp bajs-Amie blää.. Vilken skillnad före och efter torpet, det ser mysigt ut nu.. Vill oxå bo sån då får hundarna va fri i skogen å så..

http://www.landarias.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

20 augusti 2009 11:25

Det värmer verkligen att höra att Älsa mår bra och är pigg. Jag vet ju hur det känns när ens hund har ont och är väldigt låg, det plågar en verkligen.
Hoppas hon får fortsätta vara pigg och glad. Atlas hälsar med en riktigt blöt nospuss ;)

http://www.atlas.blogg.se

 
Stella och Doris med matte Lotta

Stella och Doris med matte Lotta

20 augusti 2009 12:20

Så skönt att höra att hon mår fortsatt bra, vi håller tassar o tummar :-)

Jättekul att se före och efterbilder på torpet, vilket jättejobb ni gjort!!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Anette med flock

Anette med flock

21 augusti 2009 18:28

Fina bilder som alltid...skönt att höra att Älsa mår väl ännu....jaja du får stå ut att de älskar barandra hehehe

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Bittan

22 augusti 2009 10:35

Tack för hälsningen. Ja du om någon vet ju hur det är att oroa sig för sina älsklingar.
Skönt att Älsa mår bättre nu. Hoppas att det fortsätter så. Sitter här och väntar på att vet ska ringa så vi får hämta hem gammeltanten. Sköt om er alla. Kram!

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

22 augusti 2009 17:26

att härja är ju livet! förstår om du har svårt o avstyra när de har så KUL!
härliga bilder, roligt o höra att hon mår gottigt, pussa de mjuka pälsbjörnarna (de ser otroligt mjuuuka o lena ut!)från oss!

 
Ingen bild

Carina & Karisma

22 augusti 2009 17:31

Hej i stugan!
Vilka fina & härliga bilder du tagit på torpet,hundarna och blommor & bin!!
Önskar Er en fin lördagskväll!
Kram o nospuss från mig.

 
carina jonsson

carina jonsson

23 augusti 2009 13:04

Kramar om dig och hoppas du får en fin söndag =) Carina & Mack-Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards