Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Tröttisar

Av Annica - 16 september 2009 09:12

Vill bara visa vilka tröttisar jag bor ihop medSkrattande


  

Älsa i sin säng..henne får jag verkligen tjata upp

 

så här har Bollnästrollet börjat göra..så fort husse kliver ur sängen så lägger hon sej där och självklart ska huvudet vara på kuddenTungan ute och hon sover på nätterna nu sen hon blev korthårig, nu är det bara jag som vaknar tidigtRynkar på näsan typiskt!

mys i soffanSkrattande

  


 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

16 september 2009 09:26

Vilka sötisar! och då menar jag inte husse inräknat i det;) Men bilden där husse var med såg riktigt härlig ut=)

http://zelda.bloggagratis.se

 
Suneeta och Chanel

Suneeta och Chanel

16 september 2009 10:03

Hej! Ursäkta för sent svar men jag blev sämre och åkte in på akuten i Måndags och opererade bölden som jag hade i naveln. Nu mår jag dock bättre men är sjukskriven i 2 veckor. Tack för pussarna från dina hundar. Dom ser verkligen ut att ha det mysigt när de sover. Härligt med egna sängar. Chanel hon sover på golvet hon, hihi.

Ha det bra och tack för all omtanke!! Kram

http://chanelsuneeta.blogg.se

 
Stella och Doris matte Lotta

Stella och Doris matte Lotta

16 september 2009 11:14

Så gott!! Stella är oxå en riktig tröttis, sover gärna och länge!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lillan & Zelda igen=)

16 september 2009 16:37

Jorå, Zorro gillade gropen han åxå=)
Mmmm, det luktade i bilen så nu har jag fått ta ut den rena fina fällen för en ny tvätt:/
Att jag avvaktar med tassens tass är att jag vet att de ogärna syr i trampdynor, annars hade jag åkt direkt för såpass stort är det så om det suttit någon annanstans så hade de förmodligen sytt. Så då är det bara penicillin de ger och då kan jag lika gärna vänta.

 
Carina jonsson

Carina jonsson

16 september 2009 16:57

Mysiga bilder på goa hundar *ler/kramar om.Carina & Mack-Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

16 september 2009 21:06

Nu skall inte Matte och Husse säga något om att ligga i sängen och soffan. För nu ser vi att det finns fler som tycker det är mysigt och skönt. Ja vi kommer ju att säga att andra hundar får, då får vi också. För det är ju så våra småmänniskor säger, kompisarna får, då får vi. Ha det så bra

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

16 september 2009 22:48

Hej! Det är så skönt att höra att Älsa är bättre, du förtjänar verkligen lite glädje efter allt elände du gått igenom. Pussa Älsa från oss!
Varför att djur så himla goa när dom sover? Det ser så himla mysigt ut när dom ligger och trynar :)

Kram på er!

http://www.atlas.blogg.se

 
Lena Backman

Lena Backman

16 september 2009 23:27

Det där såg allt skönt ut!

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

17 september 2009 07:56

Tack för uppmuntran, det kommer antagligen att känns lite bättre efter att jag gjort det första inköpet...är ganska bra på att tröstshoppa ;)

Ha en bra du med!

http://www.atlas.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snok me matte

17 september 2009 09:00

gud vilka godingar! matte blir alldeles till sig över knippet tassar på bollnästrollet, hon vill dit o snusa o pussa (ja det måste vara nåt allvarligt fel på matte vi vet) när vi sen ser goset i soffan är det bara att konstatera att matte blir avis! ååå vi vill oxå krama bollnästroll!!!!

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

17 september 2009 19:58

Så mysiga dom ser ut när dom ligger och sover. Man skulle vilja krypa ner till Ästher när hon ligger i sängen. Mys!

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards