Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Fredag

Av Annica - 18 september 2009 06:44

Ja idag är det fredag..igen! Det går ju så fort. 2 plus ute när jag klev upp halv 4 i morse....jaa jag vaknade alldeles själv...var lite kallt så det var bara vackert att göra eld i vedspisenTungan ute

Nu ska vi strax ut i skogen, är väldigt vackert nu när solen är på vägSkrattande

Igår pep Älsa till...OJ vad rädd jag blev, jag fick direkt en spy känsla....hon gjorde en tvär sväng när hon skulle in i bilen, så jag hoppas att det inte blir nåt mer. Annars är hon så himla pigg o glad, igår stal hon varenda sko hon kom åt och knasade sej med dom, kommer med dom i munnen och morrar åt mej och svansen går som en propeller och så slåss hon med framtassarna..hon träffar mitt i prick också så jag är glad att jag inte har några kulor..Kenneth har ju det däremotFlört


  

Nej Älsa tigger väl inteFörvånad

  

slurp..lite löddrig på hakan

  

Go rumporKyss

  

SUCH Älsa pälsaCool

  

Humle o Dumle

  

Lååång Bollnäs tunga

  

Kyss



 
 
Anette med Flock

Anette med Flock

18 september 2009 07:28

Åhh vad goa de är...pussa dom massor från mig...lät jäkligt mysigt det där med vedspis
Kram på er

http://www.activeassar.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

18 september 2009 07:34

Hej! Det känns liite bättre idag :) Hittade i alla fall de smycken jag skulle och maten smakade bra. Tyvärr så var ju skorna jag ville ha slut i min storlek, i varenda butik i hela sverige... :( Men jag får väl hitta nå andra ist. Det gick bra i kyrkan också, så det känns inte alls så nervöst längre. Ska försöka hinna uppdatera om det ikväll.
Hoppas du får en trevlig helg! Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

18 september 2009 08:14

Ja du verkar vara lika morgonpigg som våran Matte. Nu är vi ju i stugan, och då kan hon verkligen inte sova. Hon vill ju hinna så mycket nu när vi är här ute. Det skall bli lite nya rabatter, ska flytta lite blommor från huset hit ut. Dom hon tycker mest om, utifall att vi får sålt huset. Här lyser solen och nu är det + 9 grader, men halv 5 var det faktisk 0. Hoppas det blir ännu varmare, och inget regn ihelgen. Ha det så bra i helgen.

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

18 september 2009 10:22

Hoppas verkligen inte att det blir något mera än det magskärande pipet. *Håller tummarna*
Att elda i vedspisen låter mysigt, vi bor ju än så länge i lägenhet så vi har inga sånna "lyxigheter", men när vi väl hittar oss ett hus på landet då ska där finnas en vedspis och en kamin.
(Bara måste säga att bilderna är underbara, jag har skrivit det många gånger förut men kan bara inte låta bli ännu en gång och säkert flera gånger efter detta).

http://hundenliza.blogspot.com

 
Carina T

Carina T

18 september 2009 11:18

Så himla kul att läsa om Älsa och härligt för er att få höra över att hon är bra musklad osv.
I kväll ska jag sätta mig ner och blogga lite, har knappt rört datorn den här veckan.

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Ruff&Matte

Ruff&Matte

18 september 2009 13:36

Hej tjejer! Vad kul att ni hittade mig! Mycket tjusig blogg ni hade då! Jag har aldrig träffat nån landseer men leonberger har vi två killar i släkten :) Har inte heller sett nån så nerrakad söt tjej! Måste va skönt nu när de har varit varmt. Nästa sommar ska ja nog bli rakad på magen :) för oj vad jag svettas när solen skiner!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Ingen bild

marina

18 september 2009 16:45

Underbara foton och rolig blogg !!Precis som alltid!Vilka underbara hundar du har!!

 
Anneli

Anneli

18 september 2009 18:33

Men hur lååång tunga har Äster...haha. Det ser helt galet ut..precis som hon är;) Jag sätter dig på valpväntelista nu då??!! Du som gillar svart vitt....

http://www.la-sirenitas.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

18 september 2009 20:14

Vi hjälper till att hålla tummarna att det inte blir fler pip.
Goa bilder återigen! Jag gillar Ästhers tunga, inge lång alls;)

http://zelda.bloggagratis.se

 
carina jonsson

carina jonsson

18 september 2009 21:36

Kikar in och lämnar kvällskramar / Carina & Mack-Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Stella och Doris

Stella och Doris

19 september 2009 00:13

Ville bara önska er en riktigt go helg!

Vi håller Tassarna för att Älsa inte ska ha mer ont!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lillan % Zelda

19 september 2009 09:08

Två inlägg? Det blev tre ju:) Men jag är så glad med många inlägg så;)))))
Jorå, hon fick fika, någon var så snäll å bjöd på pannkakor! Gissa om hon var nöjd och personen i fråga poppis=)))))

 
camilla

camilla

19 september 2009 09:51

Åhhhh dom är alldeles underbara dina tjejer!!!!
Fluffon :)

Hoppas att det var nåt tillfälligt ont som gjorde att hon gnydde till.

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

19 september 2009 10:08

å vilka stiliga rumpor som står där o sprätter!
slafspussar

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

19 september 2009 23:27

Ha ha ha... Vilken roligt lång tunga Ästher har!! Ha ha ha...
Kan nog slörpa i sig massor med gott med den! =)
Härliga tjejer som vanligt!

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards