Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Veterinärbesök

Av Annica - 23 februari 2009 08:01

Suck....ska till veterinären med slagskämpen Sigge nu på morgonen! Han slogs i lördags och fick sej en omgång på samma öga som förra gången. Men nu är ögonlocket rejält svullet och det hänger ner inifrån!! Dessutom ser han ut som en hamster på kinden. Jag gettar snart inte ringa vet angående kattskrället... vi har ju klippkort där!

Sätter in lite kort från igår och jag måste säga att Ästhers uttryck och miner är ju betalbara=) synd att några av bilderna blev suddiga

Slagskämpen

Kocko min

snygg Ästher=)

kuperade öron?

kramkalas

snöpudring

brottning

Älsa har tagit tag i örat



 
 
Frippe

Frippe

23 februari 2009 08:19

Nej men hejsan på er!!!
Vad roligt att jag hittade er här!!!!!
Nu vill jag ju länka till er!! Är det OK????
In och kika om ni känner oss och se vad vi skaffat!
Vad kul att ni bloggar också.
Vad mysigt det ser ut när dom leker i snön!
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
Carina T

Carina T

23 februari 2009 17:17

Men vilken katt du har! han blir väl helt invalid snart ;)
Roliga bilder på tjejerna =)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Sigge

Sigge

23 februari 2009 19:23

Men vad skoj att hitta ytterligare ett par snygga brudar i bloggvärlden.
Jag umgås ofta med ett par leonbergerbrudar. Själv är jag en mycket aktiv svampletande hund.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Lena Backman

Lena Backman

23 februari 2009 19:28

Men herregud....vilken katt :o)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Ingen bild

fia

23 februari 2009 23:43

stackars min prins!
jag kommer med presenter till honom :)

 
Anette med flock

Anette med flock

24 februari 2009 06:13

Stackars Sigge...han är verkligen en gladiatorkatt hehehe men Annica att du hinner med att få sådana härliga bilder gillar verkligen den bilden när hon tittar snett in i kameran och de kuperade öronen hahaha verkligen bra är dom ...du skulle ju vara fotograf på heltid:) kramiz på er

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Carina & Karisma

24 februari 2009 09:05

Hej i stugan!
Vill bara titta in och heja och berömma dig för dina undrebara bilder!
Vad fint det är i torpet med nysydda gardiner och allt därtill.
Hoppas det går bra med Tysons öga.
Sköt om er & ha det gott!
Carina

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

24 februari 2009 12:32

Men vilken slagskämpe du har då!!!
Hur gick det för han? Går ni hos Torkel ni också eller?
Nu är ni länkade från mig. Vad har ni för er om dagarna då?
Ja jag gillar att fota men jag håller på mig att lär mig fota på ett bra sätt och kameran är nästan ny.
Jag ser att du gillar det med.
Det är roligt när man tar och man ser efter att det blev ett super foto.
Kramen på er....

http://frippe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Therese & Atlas

24 februari 2009 14:32

Hej! Hoppas allt blir bra med fightern i familjen.
Fattar inte att du alltid lyckas få med dessa fantastiska uttryck och super roliga miner på vovvisarna, jag skrattar högt varje gång jag kikar in =) Måste dock säga att ett kuperat lejon inte var en sån vacker syn ;)

Kram

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

24 februari 2009 19:01

Suddiga bilder eller inte så är dom helt fantstiska! Alltid roligt att se på!

Kram

http://www.horby.nu/ahlman

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

24 februari 2009 19:05

Sakta men säkert kommer jag igång med surfandet och som alltid så får man skratta när man tittar i din blogg!=) Inte åt Sigge då men åt Ästher! Ja, HELA Ästher är betalbar=)))

http://hem.bredband.net/b581626

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards