Älsa & Ästher

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Annica - 19 december 2009 06:22

Provar om det fungerar att lägga in bilderna som jag skulle haft med i förra blogginlägget men det bara krånglade med uppkopplingen igår så jag vart lite lätt skogstokig  


lunchen på utställningen

den goda pastarätten  

det blev en o annan sån här också....

efter för många såna så kan man bli "lite" knasig  

och man ser suddigt  

     

den här skulle jag vilja ha i mitt badrum

den här godingen föll jag pladask för  Prinsen heter han och ägs av Ästhers uppfödare A-M på Bölelejonet

Helena ställde ut sin Perro Amo

Ki ställde ut Frostie

Marina ställde Allan

Allan en stor och mysig Landseer     

Ästher biter Älsa i hasorna

Älsa är inte imponerad...

så hon "säger" åt Bollnäs att sluta retas..

och snöpudrar henne

då roar sej Bollnäsan sej själv..

med att jaga sin svans..

det är jätteskoj tycker hon...

tjopp här ramlar hon på huvudet

mitt goa knastroll

lite "lätt" galen

vadå?? Jag är väl INTE knasig!!

promenad vid torpet men...

vi hann inte långt förrns Älsan fick kramp i tassarna för det var för kallt, så vi gick hem med henne..det fick hon förra vintern också när det närmar sej -20 gr

så Bollnäs och jag gick en liten sväng själva

hon stortrivs i snön

flämt...

hihi lysande ögon

snötroll

                                                  
                             

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards