Älsa & Ästher

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Annica - 29 december 2009 15:05

Ja snart är det slut på detta året. Märkte idag på jobbet att det känns konstigt att skriva 2010! Men man vänjer väl sej vid det också! Tänk att ett år går så fort! I morgon har vi 5 årskalas här  

På nyårsafton flyr vi från smällandet till torpet, himla tur att vi har det så Älsa pälsan slipper skrämmas ihjäl, har hört en smäll idag när jag var ute med Älsa men det brydde hon sej inte i, hon uppfattade den nog inte då det inte smällde mer. Hoppas bara kylan kan slå igen sej lite...då den jätte braiga luftvärmepumpen slutar fungera vid -20..men vi har köpt ett extra element nu iaf  

Jag och Ästher Bollnäsa har nyss varit ut på en sparkvända..hihihi...hon tycker det är jättekul, ja det tycker jag också såklart, men får ta det lite lugnt då vi inte gjort det så många gånger så hon inte får träningsvärk, det funkar kanon med selen men sen har jag halsband och ett extra koppel på som hänger löst, bara ifall att..hon är ju så himlans stark, igår när vi var ute och gick så satte jag mej på knä för att fota..hahaha..hon gjorde sitt berömda Bollnäs skutt så jag flög iväg och landade på knäna igen..jätteskönt!

bus på morgonen

ser ni spöket i skogen?


hur skönt kan det va att stoppa huvudet i snön som en struts?

Älsa försäkrar att det är skönt med snön i ansiktet

hoppelihopp

Bollnäsa retas..

då åkte hon på en snöpudring..

då blev det riktigt surt från båda håll..morr..morr sa dom åt varann..

men det gick fort över tack o lov

Bollnäsa på sparktur

ser några fåglar

hon tyckte några skridskoåkare var väldigt intressanta

söt Trollet..

med rimfrost i skägget

                                            

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards