Älsa & Ästher

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Annica - 22 december 2009 04:33

Ja först skulle hon absolut ut kl 1 inatt och då hade hon vart ut kl 22 innan jag la mej! Hon är inte speciellt nödig hon vill bara ut. Sen kom hon glad i hågen 3:20, matte du ÄR vaken va..då ville hon ut och lägga sej på altanen och det är -20 gr kallt, förstår inte varför hon blir så varm..eller är det bara "en grej" att hon ska ut? Vi har inte speciellt varmt inne. Jag försökte nonchalera henne..det funkar ibland, men inte denna gång, då hasar hon runt i sovrummet på sina tassar så det låter som hon skulle ha bly fötter..has..has..has....och ligger Älsa i vägen så kan hon "råka" trampa på henne också så hon av förklarliga skäl blir skitsur  så det var bara att kliva upp och släppa ut henne! Jaja snart lite ledigt så man kan ju önska sej i julklapp att få sova en helnatt iaf  

hm..om jag drar i denna tofsen så måste väl luvan åka av..

då tar jag tassarna till hjälp

hihi luvan borta..

ska vi busa Älsa??

okej får busa själv då..

ja man kanske skulle...

springa lite

jaha då åkte luvan på igen..

 jamen säger Älsa jag tycker jag är snygg i luvan...

menar du allvar säger Bollnäs?? Snygg i luva??

tyst Bollnäs jag hör nåt...ööö..vadå säger Bollnäsa?

mina solstrålar  

kastade en godis..hihihi..hon ser ut som en björn på cirkus..

pudrad "näsa"

sen kan hon vika tungan  

                                        

  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards