Älsa & Ästher

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Annica - 2 november 2008 14:56

På rubriken låter det som om vi skulle ha slagits=) men nä det har vi inte. I morse så tittade jag på Ästher och tyckte hon såg konstig ut....tittade närmare och såg att hon hade som fläskläpp! Har ingen aning om hur hon kunnat få det men hon kanske har bitit sej själv i läppen eller så har hon kanske rivit sej på en ros tagg hon äter ju nypon som en tok! Hon såg riktigt festlig ut, jag kände på "knölen" men hon hade inte ont.Och inget sår hittade jag heller. Nu är den nästan borta iallafall. Ja sen var vi i skogen och jag skulle som vanligt fota dom....dom kommer i fullfart och jag zomar in dom sen säger det bara PANG...och jag flyger som en vante.....rätt upp i luften och landar huller om buller med båda hundarna och träffar så klart Ästher som tjuter.....stackarn... jag landade på henne, hon haltar=( hon sätter sej och surar och tittar förebrående på mej, jag blev skit rädd att jag gjort henne illa, jag lockar med henne men hon haltar inget mer, antagligen så blev hon också mest rädd än det gjorde ont, men vad rädd jag blev, tänk om jag landat så hennes ben gått av....huvvaligen så hemskt! Men varför i hela friden ska dom envisas med att springa rätt på mej??? Blir ju c,a 80 kg hund när båda rusar rätt på mej!! Ja så jag har fått en släng av nackspärr tror jag, är så stel så det gör ont när jag försöker att vrida huvudet=)


Ästher med läppen=)

Hihi vilken snygg läpp=)

Snart springer dom på mej..ajajaj....

Snö Pälsa

Här kommer vi=)

Ästher spanar



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards